Faturasız Avea'nın Paragözlüğü

Sponsorlu Bağlantılar

Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
Bende mutluyum net olarak en hızlısı avea . Ve 100 mb hediye veriyor 2gb de
Sorunları var yok değil
Şebeke
Paket servis dışı olmasi
1 dakka konuşup 10 dakka kesmesi
100MB mııı??? Hemen Avea'ya Geçiyim :-P Zaten 100MB'ın 20MB'ı İle Zor Giriliyo İnternete
Mutlaka kardesimde o 11.5 abone icinde baska operatore gecsinle
O 11,5 Milyon Abone Zorunlu Olarak Avea Kullanıyo Bazılarının Kalma Sözü Var Bazılarının Gücü Yetmiyo
 


esokmen

esokmen

Üye
Yapacak birsey yok o zaman kardesim
 
  • Beğen
Tepkiler: Davut420042
esokmen

esokmen

Üye
Ben bir ara vodafone kullaniyordum hatta sey reklami vardi otobusle tunele giriyorlardi ve kesilmiyordu telefon, eger telefonunuz kesilirse biz size ucretini iade ediyoruz falan tarzi. Ben balikesir merkezde yasiyorum tak kapaniyor kesiliyor. Aradim vodafone u parami istedim falan beyefendi bu calismamiz sadece belirli bolgelerde gecerlidir. Bende vodafone u sevmiyorum mesela
 
Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
Ben bir ara vodafone kullaniyordum hatta sey reklami vardi otobusle tunele giriyorlardi ve kesilmiyordu telefon, eger telefonunuz kesilirse biz size ucretini iade ediyoruz falan tarzi. Ben balikesir merkezde yasiyorum tak kapaniyor kesiliyor. Aradim vodafone u parami istedim falan beyefendi bu calismamiz sadece belirli bolgelerde gecerlidir. Bende vodafone u sevmiyorum mesela
Bende O Servisi Denemek İçin Vodafone'a Geçtim Kapsama Kalitemizi Siz Test Edin 2 Vodafone'lu Arasında Kesilen Görüşmenizi Ücretlendirmememiz İçin KAPSAMA Yazıp 7000'e Gönderin Diye sms geldi Ama Katılım İçin 70KR İstiyodu. Bende Sevmiyorum Vodafone'nu.
 

kinderip_com

Üye
ucuz etin yahnisi olmaz. Avea şu an operatörler için de en geri kalanı ve hiç yatırım yapmayanı. Çeken diyen arkadaşlar şehirlerarası yolculuk yapın bakalım çekecek mi_ çekmez
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Değerli insan ben Hasankeyf liyim 97 den beri batmani göremedim nasıl oralar . Zeytinburnu nda yim
Kardeşim çok iyi buralar fakat accayıp hızlı gelişip buyudu. Alt yapı binalar ulaşım sorunu var çook hızlı buyudu ama doğnun parisi işte d.bakır batman
 

kinderip_com

Üye
abicim ben bunalıma girdim paragözlülüklerinden dolayı atsan atılmaz satsan satılmaz
 
Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
:agla2:Herkes isyanlarda
 
Mr.Pro

Mr.Pro

Üye
en güzeli avea kuolanıyorsanız agea woops superfırsat paketi 500dk 5000sms 2gb internet 23tl (aylık)
 

Barisbaba1232

Üye
Size geçirmeye çalışmışlar hocam,23TL ye 5000 bin sms 2gb ve 500 dk kullanıyorum.
 


Üst Alt