Oğuzhan Üye Tegmenim daha ben tegmenim Bu yuzden butun uyari cezalarim Ovunmem bu yuzden bu yuzden kendimi Ozel uye sanmam Ne kadar az mesaj kasmisim Ne kadar az konu acmisim meger Elimde yalandan begeniler Gecici tesekkurler
Tegmenim daha ben tegmenim Bu yuzden butun uyari cezalarim Ovunmem bu yuzden bu yuzden kendimi Ozel uye sanmam Ne kadar az mesaj kasmisim Ne kadar az konu acmisim meger Elimde yalandan begeniler Gecici tesekkurler
achambo Üye .TremmerT.' Alıntı: Elinde telefon 7/24 mobil girmeyeceksin.Girmeyeceksin işte! Şarjın biter çünkü. Genişletmek için tıkla ... şarj için bişey vardı 2. pil gibi telefonu ona takarak şarj ediyodun tüp şeklinde nt de vardı alıcam da meydana gitmeye eriniyorum buldum Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
.TremmerT.' Alıntı: Elinde telefon 7/24 mobil girmeyeceksin.Girmeyeceksin işte! Şarjın biter çünkü. Genişletmek için tıkla ... şarj için bişey vardı 2. pil gibi telefonu ona takarak şarj ediyodun tüp şeklinde nt de vardı alıcam da meydana gitmeye eriniyorum buldum Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız