Bağlanmayacaksın maxiceb'e

Oğuzhan

Üye
Tegmenim daha ben tegmenim
Bu yuzden butun uyari cezalarim
Ovunmem bu yuzden
bu yuzden kendimi
Ozel uye sanmam

Ne kadar az mesaj kasmisim
Ne kadar az konu acmisim meger
Elimde yalandan begeniler
Gecici tesekkurler
 

achambo

Üye
Elinde telefon 7/24 mobil girmeyeceksin.Girmeyeceksin işte! Şarjın biter çünkü.
şarj için bişey vardı 2. pil gibi telefonu ona takarak şarj ediyodun tüp şeklinde nt de vardı alıcam da meydana gitmeye eriniyorum


buldum