Bada dan memnun plmanizin nedeni androidi kullanmamis olmaniz bende bir aralar samsung starimi overdim ama galaxy ace yi alinca anladimki star bir hicmis...
bnde telefon yoq 2-3 güne almaı planlıorum ama yorumların coğu memnun 2 şikayet var onlar da kies ve güncellemeler onları da anlamadığım için sizlere sordum eğer telefon kötü isebırak gitsn