AylıkCepNet Metin2?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
AylıkCepNet Metin2?
Arkadaşlar öncelikle meraba vodafone aylık ceğnetle metin2 oynanır mı?
 

.BlueTR

Üye
pc den oynıcaksan çok lag olur.zaten telde oynanmaz.
 
Bizim Arkadaş Knight Oynuyordu Ama Yavaş Oluyor Diyordu O Da Yavaş Olur Sanırım Bi Dene İstersen Günlük Paket Yap 50 Kuruşa
 
    Konu Sahibi
paketi aldım 1 günde 100mb çoktan bitti 9k kbps ile metin2 1. köyde kasmıyor gayet iyi oynanıyor
 

admin-58

Üye
Ben oynuyorum lag fazla olmuyor ama ben pvp serverlarda oynuyorum tryi bilemem
 
evet ben m2 yi n95 8gb telefonumla bağlanıp oynuyorum tek sorun pc net kaldırıyo ama bilgisayarınız yeterli değilse kasılıyo benim pc 2,6 işlemci 512 ekran kartı 4gb rem harddisk 500gb ekran 19 inç lg bilgisayarım fazla iyi değil ama 2 çar açarsam pazarda ch1 de bide katta takılıyo bu aslında pc ısınmasıyla alakalı bence ilk açılışta sorun olmuyo ilerliyen saatlerde kasıyo....
 

bigat

Üye
cfosspeed i kullan lag olmaz ms ni düşürür ben wolfteam oynadım lag oldu 16/5 yaptım

----------Eklendi @ 12:22:28 ---------- Yazıldı @ 12:21:50 ----------

sADECE WOLFTEAMDE OLUR wolfteam FAZLA İSTİYO
 

aspıre

Üye
biz köyde oynadık 1 ay hiç kasmadı
 

spyfurky

Üye
aktarım hızı max 16ka.gerisini sen düşün
 
counter strike oynuyorum kasma olmuyo hiç kaldırıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...