Aylık Cepnetten kalanı öğrenme

Sponsorlu Bağlantılar

15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
Aylık Cepnetten kalanı öğrenme
Aylık 250mb sınırsız cepnet internet paketi aldım.Kaç mb kaldığını nereden öğreneceğim? Birde 250mb kullanırken hızı ne kadar 250mb'ı gectıkten sonraki hızı ne kadar? Cevaplarınızı bekliyorum.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bilen yok mu? :s Kullanıp merak eden de mi yok? :ah
 


akababa

Üye
vodafone self servis e girdikten sonra internet paketlerine girince aylık cepnet üzerşne tıkla ne kadar data kullanımı oldugu byte olarak yazar daha sonra 1024byte = 1mb denk geliyor kendin hesapla gerisini artık ;)
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
vodafone self servis e girdikten sonra internet paketlerine girince aylık cepnet üzerşne tıkla ne kadar data kullanımı oldugu byte olarak yazar daha sonra 1024byte = 1mb denk geliyor kendin hesapla gerisini artık ;)
teşekkürler cevap için ama bu işi sms ile halledemiyor muyuz?
 

akababa

Üye

teşekkürler cevap için ama bu işi sms ile halledemiyor muyuz?

Malesef oyle bir durum sözkonusu değil müşteri hizmetlerini ararsan öğrenebilirsin birde ama gereksiz yere tl harcarsın s yaz gönder 7048 e gelen şifreyle self servisden bak sorunsuz , arama kaydındanda bakabilirsin ama doğruluğu tartışılır üç beş film indiriyorum yüz mb anca atıyor
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
Malesef oyle bir durum sözkonusu değil müşteri hizmetlerini ararsan öğrenebilirsin birde ama gereksiz yere tl harcarsın s yaz gönder 7048 e gelen şifreyle self servisden bak sorunsuz , arama kaydındanda bakabilirsin ama doğruluğu tartışılır üç beş film indiriyorum yüz mb anca atıyor
teşekkürler :)
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
*7000#. arama tuşu gelen menüde hem bakiye hem kalan internet gözüküyor daha önceleri *3636#den de gözüküyordu
 
MrTech

MrTech

Üye
250'yi Asınca Mesaj Gelir "250 Mb'ı Astınız 96 kbps ile devam edeceksiniz."denilene benzer bi mesaj geliyor.
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
250'yi Asınca Mesaj Gelir "250 Mb'ı Astınız 96 kbps ile devam edeceksiniz."denilene benzer bi mesaj geliyor.
Vodafone'un sitesinden öğreniyorum ben ne kadar harcadıgımı falan :oke:
 
izmitli1983

izmitli1983

Üye
gerek yok hız düştügünde anlarsın zaten cepten facebook yeterde pc den yetmez aylık olarak o yuzden kalan mb düşünme moralin bozulabilir:))
 

ser1920

Üye
*7000# arama tuşu. 1 hat işlemlerim gönder. 1 bakiyem gönder. 1 paket bakiyem gönder. 1 ücretli paketler gönder. Ücretli bütün paketlerden kalanları görürsün.
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
*7000# arama tuşu. 1 hat işlemlerim gönder. 1 bakiyem gönder. 1 paket bakiyem gönder. 1 ücretli paketler gönder. Ücretli bütün paketlerden kalanları görürsün.
Yaptım ama "Degerli abonemiz, sahip oldugunuz ucretlı bakiyeniz yoktur." diyor.Bende vodafone self'ten ögreniyorum :)
 


Üst Alt