Degerli abonemiz, Aylik Cepnet paketiniz 22.10.2015 tarihi itibariyle 18 TL karsiliginda 1,5 GB icerecek sekilde guncellenecek ve her ay bakiyeniz olmasi durumunda yinelenecektir. Paketinizdeki haklariniz bittiginde kullaniminiz durdurulur.
BU MESAJLA VODAFONE KAYBETMİŞTİR ARKADAŞLAR HERKES MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYIP, ŞİRKETİNİ DEĞİŞTİRECEĞİNİ BELİRTSİN Kİ ONLARDA YAPILAN BU YANLIŞI BELKİ BİRAZDA OLA ANLARLAR.... BEN ARADIM YAKINLARIMI DA UYARDIM BU KAPMAYAYI KULLANAN EN AZ 10 KİŞİYE ULAŞTIM HEPSİDE MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARIYORLAR SİZDE ARAYIN ŞİKAYET OLUN İTİRAZ EDİN NE BİLİM.. EN AZINDAN B ATARLANMA YAPIN ÖYLE TÜRKCELL VODAFONE AVEA SONRA NEYSE GEÇERSİNİZ.. MÜŞTERİ KAYBETTİĞİNİ ANLAMIŞ OLSUN BU KARARI ALAN ÜST YÖNETİM... ŞİRKETTE ÜST ALT YAPI NASIL İŞLER BİLİYORSUNUZ... BU KARARI ALAN TÜRKİYE BÖLGE MÜDÜRLERİ DE OLABİLİR...