xterso
Üye
AYIPLI MAL! Sakın 5800 almayın!
27.02.2010 tarihinde aldığım Nokia 5800 model telefon daha alır almaz donma yapmaya başladı. Bir kez servise gitti, yazılım güncellendi. Ama sorun giderilemedi. Bugün yeniden servise götürdüm, işlemcisi değiştirilip onarılması denenecek dediler. Düşünebiliyor musunuz? Raftan aldığınız yepyeni ürünün işlemcisini değiştirecekler, iğdiş edecekler. Bunu kabule etmeyeceğimi söylediysem de fayda etmedi. Telefonu mecburen servise bıraktım. Nokia'a ihtar faksı çektim, iade almalarını, malın AYIPLI olduğunu söyledim. Resmen bozuk mal satıyorlar ve sorumluluk kabul etmiyorlar. Eğer 1 Mart 2010 a kadar geri almazlarsa tüketici hakları mahkemesine gideceğim. Kimsenin tüketiciyi kandırmaya hakkı yok. Para kolay kazanılmıyor bu ülkede.
SAKIN NOKIA 5800 ALMAYIN! BU MAL AYIPLI, ÜRETİCİ VE SATICISI OLAN NOKIA İSE SORUMSUZ! ALDIĞINIZ MAL ELİNİZDE KALIR!
SAKIN NOKIA 5800 ALMAYIN! BU MAL AYIPLI, ÜRETİCİ VE SATICISI OLAN NOKIA İSE SORUMSUZ! ALDIĞINIZ MAL ELİNİZDE KALIR!


