AYIPLI MAL! Sakın 5800 almayın!

Sponsorlu Bağlantılar

xterso

Üye
    Konu Sahibi
AYIPLI MAL! Sakın 5800 almayın!
27.02.2010 tarihinde aldığım Nokia 5800 model telefon daha alır almaz donma yapmaya başladı. Bir kez servise gitti, yazılım güncellendi. Ama sorun giderilemedi. Bugün yeniden servise götürdüm, işlemcisi değiştirilip onarılması denenecek dediler. Düşünebiliyor musunuz? Raftan aldığınız yepyeni ürünün işlemcisini değiştirecekler, iğdiş edecekler. Bunu kabule etmeyeceğimi söylediysem de fayda etmedi. Telefonu mecburen servise bıraktım. Nokia'a ihtar faksı çektim, iade almalarını, malın AYIPLI olduğunu söyledim. Resmen bozuk mal satıyorlar ve sorumluluk kabul etmiyorlar. Eğer 1 Mart 2010 a kadar geri almazlarsa tüketici hakları mahkemesine gideceğim. Kimsenin tüketiciyi kandırmaya hakkı yok. Para kolay kazanılmıyor bu ülkede.

SAKIN NOKIA 5800 ALMAYIN! BU MAL AYIPLI, ÜRETİCİ VE SATICISI OLAN NOKIA İSE SORUMSUZ! ALDIĞINIZ MAL ELİNİZDE KALIR!
 
  • Beğen
Tepkiler: SavinMe, nmrtrs, The CoRRe ve 1 kişi daha


TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
5800 almayın diye birşek yok yanlış bilgi vermeyelim kimseye her üründe ayıplı mal çıkabilir oda senin şansına sana ayıplı mal çıktı die hepsi mi oyle olacak birçok kullanan var 5800 ı gayet de memnunlar bende öyle
 

last43

Üye
Seri üretimde her malda hata olabilir . Ürünleri deneyip almak kullanıcı sorumlulugundadır . Bir çok firma 7 gün içinde faturayla geri iade alır.

--------------- Ekleme ---------------

Bende telefonu yeni aldım canavar gibi başlıgı değiştir bence.
 
fbforever

fbforever

Üye
Saçmalık...
 

Perfect!

Üye
5800 almayın diye birşek yok yanlış bilgi vermeyelim kimseye her üründe ayıplı mal çıkabilir oda senin şansına sana ayıplı mal çıktı die hepsi mi oyle olacak birçok kullanan var 5800 ı gayet de memnunlar bende öyle

Arkadaşa katılıyorum ben 1ocakta aldım hiç bir yazılımsal ve donanımsal bi sorn yok. Ki her ne olursa olsun böyle şeyler yüzünden kurumları firmaları suçlayıcı mesajlar atılması bana samimi gelmiyor. Açarsın davanı alırsın hakkını bu kadar basit
 

xterso

Üye
    Konu Sahibi
Ne diyeyim, umarım sizin başınıza da gelir de anlarsınız hanya ile konyayı o zaman!
 

Perfect!

Üye
ayrıca madem nokianın sorumsuzluğun bahsediyosun telefon modelin niye n95 demeki daha önce nokia kullandın ve memnundun.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
telefonun son üretilenlerinde sorunyok sana ilk üretilenler gelmiştir. Zaten ilk üretilenler Amerikada toplatıldı. Bizede kekliyolar :D
 

xterso

Üye
    Konu Sahibi
Bir üründen memnun olmak üreticinin sorumlu olduğunu göstermez. Bir musibet bin nasihatten iyidir, siz de bekleyin görün, nasılsa size de çıkar bir gün, anlarsınız. Neden Nokia avukatlığına soyunduğunuzu da bir anlasak!

--------------- Ekleme ---------------

Seri üretimde her malda hata olabilir . Ürünleri deneyip almak kullanıcı sorumlulugundadır . Bir çok firma 7 gün içinde faturayla geri iade alır.

--------------- Ekleme ---------------

Bende telefonu yeni aldım canavar gibi başlıgı değiştir bence.

Aynı fikirde değilim. Başlık kalacak. "Ürünü deneyip almak" gibi parlak bir fikir verdiğiniz için teşekkürler. Ben salağım, siz akıllısınız, o yüzden denemeden aldım tabi!! Tabii ki denedim, ne saçmalık bu yazdığınız. Sanki her aramada donuyor makine. Eve götürdüğünüzde sorun ortaya çıkmışsa ne yapacaksınız? Ne yazdığınızı göndermeden önce okuyun, bu da benim size naçizane tavsiyem.

--------------- Ekleme ---------------

telefonun son üretilenlerinde sorunyok sana ilk üretilenler gelmiştir. Zaten ilk üretilenler Amerikada toplatıldı. Bizede kekliyolar :D

Aynen öyle. Gönüllü avukatlar bu kadar bol olunca adamlarda cesaret de oluyor keklemek için.

--------------- Ekleme ---------------


Evet, bence de. Ama sizinkisi!

--------------- Ekleme ---------------

5800 almayın diye birşek yok yanlış bilgi vermeyelim kimseye her üründe ayıplı mal çıkabilir oda senin şansına sana ayıplı mal çıktı die hepsi mi oyle olacak birçok kullanan var 5800 ı gayet de memnunlar bende öyle

Karpuz almıyorum dostum, 500 TL ödeyip dünyaca ünlü bir firmanın malını alıyorum. Uyan biraz!
 

Perfect!

Üye
ben herkes hata yapabileceği için böyle bişey diyoru ilk aldığım da tel kapandığında açılmıyordu kasıyordu ama ben suçlayıcı mesajlar yazmadım yardım istedim ve yardım ettiler. Böyle bi durumda yasal yollara baş vurmak yerine ilk iş siteye konu açmak niye anlamıyorum.dava aç kazan davanı ozaman durumu anltmak için konu açmak daha mantıklı
 

last43

Üye
konuşma tavrına bak külhan beyi gibi konuşma tavrı sergiliyorsun kimse sana git benim başıma aynı olay 3.5 milyarlık malda geldi gittim 7 günlük iade hakımı kullandım burdakiler öneri veriyor kimse senin bozuk malına bişi yapamaz + bu kadar memnun kullanıcı varken 1 2 tane böle durum olması normal bence.
 

goliykorol

Üye
arkadasim tamam senin canin yanmis ve acini cikaracak yer ariyorsun ben de acer marka bilgisayarimi ayni olaydan iade ettim iki yildir mahkemede, ilk etap ben de kime saldiracagimi bilemedim ancak suc firmalarin degil suc basit bir degisme icin dunya bir prosedur koyan kanunlarin sana tavsiyem ver mahkemeye ama para iadesi iste cunku mahkeme sonuclandiginda sana verecekleri telefon artik eski teknoloji olacak parani aldiktan sonra gider baska bir telefon secersin
 

last43

Üye
yarbay82 dostumunda dediği gibi :D + hemen iade edebiliyorsun bence sen kafanca bu telefonu karalamak istiyorsun konu kilit + çöp lütfen
 
fbforever

fbforever

Üye
Beter ol demek geliyo içimden. Daha fazlası gelir umarım başına. Allahından bul!
 

Perfect!

Üye
xterso adam gibi konuşmayı öğren senin bozuk dediğin 5800 dünyada milyonlar satıyor sana çıkan mal bozuksa hakkını ara hakem heyetine ver yada servise git telefonu bugün almışsın ne zaman aldın ne zaman bozdun bugün ayın 27 si zaten hemde hafta sonu nerede açık yetili servis buldun

İyi bir detay haftasonu servisler açıkmı
 
fbforever

fbforever

Üye
Daha neyi tartışıyoruz ki.. Boşverin bunun gibileri...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
konuyu uzatmayalım arkadaşlar..herkesin başına gelebilecek bir olay..elektronik malzemelerde olur..bu da sana denk gelmiş canım..hakkını arayıp yenisini alacaksın ki alırsın..diğer arkadaşlar konuyu fazla uzatmayalım..
 

serkankay

Üye
neden bu kadar tepki gosteriyorsunuz anlamis degilim sanki nokianin ortagi gibi.. evet 5800 sorunlu bir telefon ve yeni-eski uretim bir cok sorunlu 5800 gordum cevremde: satilan her nokiadan paymi aliyorsunuz? bir kisinin telefonu bozuk cikmis ve garanti hizmetinden memnun olmamis baslik acmis ne var bunda sizin telefonunuza mi iftira atti? sizinki mi bozuk dedi?
ne oldu bizim saygili seviyeli anlayisli toplumumuza bilmiyorum su baslik resmen rezalet...
not: basligi acan kisiyle hic bir tanisikligim yoktur yazdiklarimin da onu savunmakla yakindan uzaktan alakasi yoktur sadece zit fikirlerle karsilasildiginda akbaba surusu gibi ustune ususulmesi rahatsiz etti herkese iyi forumlar...
 
ramakm86

ramakm86

Üye
herkezde bu teli karalama peşinde . Artı sorun yaşayan olursa v40 ı acil yukleyin ben yeni yüklettim nokia şhopta bedava tavsiye ederim ve bu tür kaşıntılara laf atışmalarına gerek yok herşeyin çaresi vardır .bi tek ölüme çare yoktur arkadaşlar...
 
sport1907-2007

sport1907-2007

Üye
Kardeşim sana sorunlu tlfn geldiyse herkese gelecek diye bir kural mı var , kimseyi yanlış yönlendirmeye hakkın yok !!! :nono::nono::nono:
 

Benzer Konular

Cevap
50
Görüntüleme
26K


Üst Alt