Yardım Ayarlar'da kasıyor. Yeni aldım.

Sponsorlu Bağlantılar

alyuz41

alyuz41

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlar'da kasıyor. Yeni aldım.
Arkadaşlar merhaba. Bu gün İphone 4S aldım takas ettim. Cihaz temiz kullanılmış 7.1 yüklü. Ayarlar'a girdiğim zaman çok büyük bir donma yaşıyorum ama diğer yerlerde sorun yok. Ayarlar'da gezinirken de aynı şekilde cihazım donuyor. Yani Hücresel Bağlantı ya tıklıyorum çok uzun süre girmiyor sonra giriyor. Bunun nedeni ne olabilir?
 


NEXUS

NEXUS

Üye
Arkadaşlar merhaba. Bu gün İphone 4S aldım takas ettim. Cihaz temiz kullanılmış 7.1 yüklü. Ayarlar'a girdiğim zaman çok büyük bir donma yaşıyorum ama diğer yerlerde sorun yok. Ayarlar'da gezinirken de aynı şekilde cihazım donuyor. Yani Hücresel Bağlantı ya tıklıyorum çok uzun süre girmiyor sonra giriyor. Bunun nedeni ne olabilir?
Telefona Bence Format At Düzelecektir. :oke:
 
alyuz41

alyuz41

Üye
    Konu Sahibi
Telefon geldiğinde formatlıydı zaten. Sıfır cihaz anlayacağın.
 
0MG90

0MG90

Üye
Dfu modu biliyorsan ipsw at. Bilmiyorsan özelden yardımcı olurum. Sadece ayarlarda kasıyorsa hard format at. Açma-kapama tuşuna ve Home tuşuna aynı anda basılı tut, ekran kapanacak yine açılacak Apple logosunu gördüğün zaman ikisinden de elini çek. Yine ayarlara gir bakalım kasacak mı.
 
alyuz41

alyuz41

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle yardımlar için teşekkür ederim. Aldığım ilk bir saat boyunca kasma yaşıyordum ancak telefon iyice çözüldü artık takır takır çalışıyor. İOS'ta yeniyim, sanırım çok başınızı ağırtacağım :)
 
kfahaa

kfahaa

Üye
Öncelikle yardımlar için teşekkür ederim. Aldığım ilk bir saat boyunca kasma yaşıyordum ancak telefon iyice çözüldü artık takır takır çalışıyor. İOS'ta yeniyim, sanırım çok başınızı ağırtacağım :)
Bi daha donarsa fırına at çözülür
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
alyuz41

alyuz41

Üye
    Konu Sahibi
Yapma bunu işte yapma :(
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.


Üst Alt