alyuz41
Üye
Ayarlar'da kasıyor. Yeni aldım.
Arkadaşlar merhaba. Bu gün İphone 4S aldım takas ettim. Cihaz temiz kullanılmış 7.1 yüklü. Ayarlar'a girdiğim zaman çok büyük bir donma yaşıyorum ama diğer yerlerde sorun yok. Ayarlar'da gezinirken de aynı şekilde cihazım donuyor. Yani Hücresel Bağlantı ya tıklıyorum çok uzun süre girmiyor sonra giriyor. Bunun nedeni ne olabilir?



