Avkon.sis istek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Avkon.sis istek
daha önce cfw ile uğraşan bir iki moddan yardım istedim sanırım işleri olduğunda pek ilgilenemediler yinede teşekkürler.. bildiğiniz gibi avkon.mif dosyası var batarya tüpünü yeşil renk yapıyor güç tasarrufunda kırmızı falan oluyor oldukça hoşuma gitti ama sanırım cfw'ye gömmeden yapılamıyormuş bunun sis haline getirebilecek birisi varmı orjinal bellede çalışması için hackli sistemde signed olması zaten beklenilemez
 
Rompatchi var C: den çalıştırılabiliyor
 
Tepkiler: Mad EagLe
    Konu Sahibi
gönderebilirmisin dosyayı nasıl yapacağımı anlatırmısın daha önce birşey söylemiştin yaptım ama olmadı
 
    Konu Sahibi
hocam galiba yanlış anlaşıldım verdiğinizi yükledim ancak açılış ekranı değişti nokıa yazısı mavi beyaz falan oldu simgeler gitti ve mesajlara girmiyor
 

LimePie

Üye
aynen ya yeşil olsun bataryanın içi daha güzel oluyor ama nasıl olcak ?
 

najanaja

Üye
hocam galiba yanlış anlaşıldım verdiğinizi yükledim ancak açılış ekranı değişti nokıa yazısı mavi beyaz falan oldu simgeler gitti ve mesajlara girmiyor

aynen benden tawsiye bu avkonu denemeyim ben bi deniyim dedim tel resmen çökmüş gibi oldu ikonların çoğu yok klavye açılmıyo bi çok işlevini yapmıyodu tel zor bela kurtardım aman bi daha denemem böle şeyler az kalsın format ı patlatıyodum eğer düzeltemediysen haber ver çözümünü söyliyeyim.
 
    Konu Sahibi
hocam oturdum bekliyorum bir yardım et ya aynı dediklerin oldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...