CooL'n'Quiet
Üye
avea yurt dısı mesaj?
ya beyler simdi olay su
bir yurt dısı gsm hattına sahip arkadasım su anda burada,yani hat yabancı ama kendisi burada
simdi bu bana mesaj atabilior attıgı mesajlar gelior bir sorun yok.Bende cevap veriorum iletildi seklinde rapor gelior ve 3 kontor düşüor.
ilk önce bana mesaj geldi,ben cevap yazdım ancak bana cevap gelmeyince kıllandım acaba gidiormu die
simdi sorcaam su benm hattım avea tarifem mobil öğrenci..hattı aldıgım gibi kullanıorm hiç bi yurt dısı ayar falan mevzuna girmedim simdi benm attıgım mesajlar gidiormu?yoksa bunun için telefonu yurt dısına falan actırmak gerekiormu?
ancak kontor düşüor ve iletildi raporu gelior??
ne için dorduugumu gececi arkadaslar az cok tahmin eder :b
ne ayak?
(:
bir yurt dısı gsm hattına sahip arkadasım su anda burada,yani hat yabancı ama kendisi burada
simdi bu bana mesaj atabilior attıgı mesajlar gelior bir sorun yok.Bende cevap veriorum iletildi seklinde rapor gelior ve 3 kontor düşüor.
ilk önce bana mesaj geldi,ben cevap yazdım ancak bana cevap gelmeyince kıllandım acaba gidiormu die
simdi sorcaam su benm hattım avea tarifem mobil öğrenci..hattı aldıgım gibi kullanıorm hiç bi yurt dısı ayar falan mevzuna girmedim simdi benm attıgım mesajlar gidiormu?yoksa bunun için telefonu yurt dısına falan actırmak gerekiormu?
ancak kontor düşüor ve iletildi raporu gelior??
ne için dorduugumu gececi arkadaslar az cok tahmin eder :b
ne ayak?
(:
