arkadaşlar yorumlar için hepinize çok teşekkürler ben yeni hat aldım memnunum katkat kontör tarifesine geçtim süpppperrr birde ekografic arkadaşın bazı yerlerde çekmediği doğru olabilir ben benim çift hatlıya taktığımda bazen gelip gidiodu bazen az çekiodu sgh d900i ye taktığımda ise salonda mutfakta odamda çift hatlıda gidip gelirken samsungta 2 bakla çekiyor evet bazı yerlerde çekmiyor misal ben uysal kırtasiyeye gittiğimde çekmemişti ama evimde(baz istasyonuna çok yakın olduğundan olabilir bilmiyorum) gayet net ve güzel konuşma yapabiliyorum ve benim gittiğim bi kırtasiye hariç şimdilik çekiyor
SÜPERSİN AVEA
Bi De ben arandığımda beni arayan kişide dıt yerine hadi taşı numaranı değişmicek sonu başı... bişey çalıyor onun adı ringa mı ben hattı patlıcanın hediye dolu sim kartından aldım 1 ay hediyeydi 1 ay dolcak artık 1-2 gün sonra o yenilemez dimi hediyeler yani boşuna kontör vermeyelim yahu???
Evet açıklayacak var mı ringa durumunu