Avea Ya Geçmek İstiyorum Ama

Sponsorlu Bağlantılar

colaturka14

Üye
ben de 8 yıldır avea kullanıyordun dün numaramı turkcelle taşıdım.hattı almadan önce "AVEAYI ELEŞTİRİYORUM" başlıklı yorumlara bkarsan belki bir fikrin olur diye düşünüyorum.
 


keyifvakti

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Geçme kardeşim yapma etme eyleme pişman olursun bak kimse kolay kolay avea yı övmüyor geneli sövüyor bende dahil.Kız arkadaşımla konuşurken masraf az olsun diye geçtik geçmez olaydık
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Çekiyosa geç
 

ekografic

Üye
aveanın tarifeleri çok güsel arada teknik sorunlar çıkıo ama gerçekten tarifeleri mükemmel evet çan belediyesinde bazı yerlerde çekmio tepelere çıkmak gerekiyo :P
 
rollercoaster

rollercoaster

Üye
istiyorsan geç içinde kalmasın...beğenmezsen tekrar turkcelle dönersin..
 

keyifvakti

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yorumlar için hepinize çok teşekkürler ben yeni hat aldım memnunum katkat kontör tarifesine geçtim süpppperrr birde ekografic arkadaşın bazı yerlerde çekmediği doğru olabilir ben benim çift hatlıya taktığımda bazen gelip gidiodu bazen az çekiodu sgh d900i ye taktığımda ise salonda mutfakta odamda çift hatlıda gidip gelirken samsungta 2 bakla çekiyor evet bazı yerlerde çekmiyor misal ben uysal kırtasiyeye gittiğimde çekmemişti ama evimde(baz istasyonuna çok yakın olduğundan olabilir bilmiyorum) gayet net ve güzel konuşma yapabiliyorum ve benim gittiğim bi kırtasiye hariç şimdilik çekiyor

SÜPERSİN AVEA

Bi De ben arandığımda beni arayan kişide dıt yerine hadi taşı numaranı değişmicek sonu başı... bişey çalıyor onun adı ringa mı ben hattı patlıcanın hediye dolu sim kartından aldım 1 ay hediyeydi 1 ay dolcak artık 1-2 gün sonra o yenilemez dimi hediyeler yani boşuna kontör vermeyelim yahu???


Evet açıklayacak var mı ringa durumunu
 
crazy_gokhan

crazy_gokhan

Üye
arkadaşlar yorumlar için hepinize çok teşekkürler ben yeni hat aldım memnunum katkat kontör tarifesine geçtim süpppperrr birde ekografic arkadaşın bazı yerlerde çekmediği doğru olabilir ben benim çift hatlıya taktığımda bazen gelip gidiodu bazen az çekiodu sgh d900i ye taktığımda ise salonda mutfakta odamda çift hatlıda gidip gelirken samsungta 2 bakla çekiyor evet bazı yerlerde çekmiyor misal ben uysal kırtasiyeye gittiğimde çekmemişti ama evimde(baz istasyonuna çok yakın olduğundan olabilir bilmiyorum) gayet net ve güzel konuşma yapabiliyorum ve benim gittiğim bi kırtasiye hariç şimdilik çekiyor

SÜPERSİN AVEA

Bi De ben arandığımda beni arayan kişide dıt yerine hadi taşı numaranı değişmicek sonu başı... bişey çalıyor onun adı ringa mı ben hattı patlıcanın hediye dolu sim kartından aldım 1 ay hediyeydi 1 ay dolcak artık 1-2 gün sonra o yenilemez dimi hediyeler yani boşuna kontör vermeyelim yahu???


Evet açıklayacak var mı ringa durumunu

bugün bende geçtim avea ya inşallah pişman olmam
 
mmzzkk

mmzzkk

Üye
kesinlikle avea ya geçme kesinlikle.. 3g zaten iğrenç..ve adamların 3g paketini aldım ne kadar kaldığını öğrenmemiz için bile ne yapmamız gerektiği hakkında bilgi vermiyorlar.. bu kadar sorumsuzluk olmaz..
 

binaryy

Üye
valla kardeşim ben 9 yıllık turkcell kullanıcısıydım kampuscelliydim 10dk 1 kontörden konusuyodum ta ki 15dk2 kontör o da 600dk ile sınırlandırılıncaya kadar
şimdi avea gsmobile 1905 tarifesine geçtim arkadasımla rahat rahat konusuyorum zaten 2 kişi geçtik he. ben herkezi ararım diyosan
vodafone 3 dk 1 kontör tarifesi var 150 yükleme sartı var galiba onu tam bi araştır
olmadı avea nın 2 dk 1 var onda da en son 100 yükleme sartı vardır
. turkcell e gelince valla turkcell de 5 dk 2 kotör var ama onda da 250 yüklemeni istiyo diye biliyorum 250 kontör zaten 50 tl onu yükleybilseydim zaten uğrasmazdım bu kadar. hesabını yap arastır ve geç .
 
crazy_gokhan

crazy_gokhan

Üye
ben bugün hattı taktım ve açılmış evde odamda turkcell ile konuşamıyordum ses kesiliyordu hat düşüyordu fakat avea ile Süper ses kalitesi var bakalım ilerleyen günlerde sorun verecekmi...
 


Üst Alt