avea WebSMS SERVİSİNİ KULLANMAYIN

    Konu Sahibi
avea WebSMS SERVİSİNİ KULLANMAYIN
avea WebSMS SERVİSİNİ KULLANMAYIN

ÜCRETSİZ DİYOR AMA
KÖNTÜRLER GİDİYOR

NE BİÇİM HAT BU YAAAAA
 
Tepkiler: AlpReis ve demorgin
evet benim de başıma geldi ***** herifler bi de giriş yaptığınız hat sizin kontör düşmesi normal dediler
 

Catty

Emekli Yönetici
Avea WebSMS günlük 10 Tane ücretsiz mesaj yollamanıza olanak sağlıyor..
 

sworn

Üye
ilk sms ücretlidir ve diğer günlük 20 tane ücretsizdir ama malesef ki bizim insanlarımız hazırcı olduklarından hiç birşeyi okumadan bakmadan bişeyler yaptıklarından böyle boş saçma başlıklar açıyorlar forumda çöplük oluyor
 

Aynen KatıLıyorum Kardeşim..
 
günlük aveadan aveaya ilk mesajdan sonraki 10 mesaj ücretsiz.
 

sworn

Üye
Valla ben 20 diye biliyordum en son bayadır takip etmiyorum
 

rei5858

Üye
arkadaslar smscity diye bı yer var beles msj atabiliorsunz haberinz olsun
 

LieX

Üye


katılıyorum........
 

xjunex

Üye
avea içi ücretsiz. 10 tane. başka şebeke ya da 10+ ücretli.
 
ben hiç sıkıntı yaşamadım o yönde ilk sms in ücretini kesiyorlar sonrasında 20 ücretsiz sms atabiliyorum
 

AlpReis

Üye
Zaten gıcık kapıyorum bu AVEA dan sağolasın
 
numaranı taşıyarak aveadan kendini kurtaracaksın o zaman arkadaşım
 

kol@j

Üye
bu türlü hizmetlerde beklenmedik durumlar olursa...

müşteri hizmetlerinden düzeltilebiliyor...
 

semihax

Üye
evet kullanmayın
ilk mesaj ücretli 20 mesaj ücretsiz sitesinde yazana göre fakat ayrıntılı faturamı incelediğimde şöyle bir durumla karşılaştım
WEBSMS kullanarak mesaj göndermiştim. faturamda SMS hizmetleri için çok fazla ücret görünce inceledim
aynı numaraya 1-2 saniye aralıkla 60 sms gitmiş ve hepsi faturama yansımış. Müşteri hizmetleri ile irtibata geçtim cevap alırsam paylaşırım.