Avea cidden operatörler arasında en berbat olanı, 67 'lik hattı kullanıyorum daha hiç 67 ödemedim, nasıl oluyor anlamıyorum 250 TL fatura geliyor, iki gazete okumuşum 50 mb'lık ver iindirmişim diye 100 tl internet yazıyorlar, yani avea iş değil dikkatli olmak gerekiyor. Sınırsızda bile sınır var. En pahalı tarifede bile sınır var. İnanmayın sınırsız dediklerine. İmkanınız varsa başka operatöre geçin derim ben...