osnakli
Üye
-
Konu Sahibi
-
ne gibi şeyler anlaturmısın...@osnakli öncelikle şimdiden geçmiş olsun. Umuyorum ki benim başıma gelen olaylar senin başına da gelmez.
Hayırlı olsun.
hocam dediğiniz sorunlar ancak büyük şehirlerde olur.ben artvinin en ücra köşesinde yaşıyorum forumlarda okuduğum hiç bir sorunu yaşamadım.ne şebeke sorunu ne hat düşdü ne öte ne beri.inanaın istediğim yeri istediğim zman aradım hiç problemle karşılaşmadım.bu satırları yazarkende halen telegfonla konuşuyorum...Avea sınırsız tarifeyi çıkartıldan sonra alt yapısı sürekli sorun yaşadı hala yaşıyor. Şu ana kadar sürekli üyelerden şikayetler geliyor, aramalarda sorun var diye. Umarım senin başına da böyle birşey gelmez. Avea kampanyalarıyla değil daha çok sorunlarla karşımıza çıkıyor.
kullanırsınız arkadaşlar sorun daha çok aran kazan sebebiyle yapılan görüşmesiz aramalardır. çünkü hatta konuşma varmı yok mu tespit edebiliyorlar. o yüzden saatlerce konuşmasız aramalar sakat yoksa çok kullanımda poblemm yok..
vaea benimde sınırsız hattımı kapattı.hemide 1000 dk dolmadan tekrar actırdım 2 gün önce tekrar kapattı gerekceler ben tekim diyor ve elinden geleni yapıyor.sudan sebep...arkadaşların dediği gibi az konuşursanız sorun yok 80 ile 100 tl gelir gerisini siz hesap edin..........................
Geçmiş olsun, durumunuzu çok iyi anlıyorum abiUmarım beni uğraştırdıkları gibi seni de uğraştırmazlar, yarın telefon çalar da "siz hattı FCT cihazında kullanmışsınız." derlerse hiç şaşırma ...........................................kullanmadım iletişimci oldugum halde o ne işe yarar bilmiyorum ve ilgilenmiyorum.{ilgilendirmesi gerktiğini biliyorumda ben meraklı değilim banada gerekmediği için neye yarar araştırmadım}hattım bir acılıyor bir kapanıyor bende artemaya döndüm ac kapa amma kredi kartı magdurlarına döndüm..fatura günü yaklaşınca acıyorlar 1000 dk konuşuyorum sonra gecen ayki faturanızı gece yatırmışsınız eee o yüzden 1 fatura daha cıkmış onuda ödeyin tamam onuda ödiyelim biz kuzuyuz ee avea merkeze gidiyorum faturanız yok ee diyor müşteri hizmetleri verin kredi bilgilerinizi biz buradan düşelim hattınızı görüşmeye acalım magdur olmayın... ya ne yapacagımı bilmiyorum ne oldu bilmiyorum 1 fatura ödiyorum acıyor 3 gün sonra engellenmiş ödiyorum acıyor 3 gün sonra bilmem nerden şu an kapalı hat cepimde geziyor faturaları ödiyorum amma gözükmeyeler hariç amma görüşme yapamıyorum.hat engelli yarın kapatırlar ki gecen ay kapatmışlardı actırdım yine kapanacaktır ki ben alıştım amma tahminen ban bu 600 tlye mal olacak amma borcum bitermi bilmiyorum cünkü karşımda muhatap bulamıyorumki memur buluyon ne ögrettiler ise onu söyliyor borcunuzu ödeyin AVEA ABONE MERKEZİNDE GÖZÜKMÜYEN BORCUMU ÖDEMEM..KREDİ KARTI BİLGİLERİNİDE KİMSEYE VERMEYE MECBUR DEĞİLİM KİM OLURSA OLSUN.............
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?