Avea Kullanıcıları Neden Avea?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Avea Kullanıcıları Neden Avea?
Arkadaşlar bence şundan Avea diyen varmı?

Avea'ya taşıyaçağımda numaramı
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
5000 sms'ten ötürü duruyor avea numaram, gerekirse kullanırım diye onun haricinde kullanmıyorum.
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bende pakete bayıldım ama ömür boyu sürecek hali yok ya başka ne gibi avantajları yani Turkcell'e göre artıları var
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
5000 sms dönemlik bir kampanya değil, süresiz geçerli.
 
Heryerde çekmiyo gülüm bendede var sinir oluyorum 5000 mesaj olayı harika ama geri kalanı hikaye numaranı taşıma çok pahallı bişey değil yedek al sadece ihtiyaç anında kullan hani kampüscell lisin onun avantajları bitince yengemle çok işine yarayacak
 
eskiden avea kullanıyordum ama 2 ay önce müşteri hizmetleri ile yaşadığım sıkıntılardan sonra 2.plana attım.neredeyse mahkemelik oluyorduk
 
Avea 5000 sms ve 3 saat bedava verdiği için..Başka hiçbir avantajı yok..
 
valla VIP Müşteri statüsüne geçmişim
SABAH 5 AKŞAM 5 TÜM AVEA KONUŞMA 55 KONTOR
AYLIK 100 KONTOR YUKLEMEYE 1 SAAT 150 YE 3 SAAT
SMS PAKETLERİ
BİRDE SAAT SATIN ALMA VAR O KALKTI AMA BAZI MÜŞTERİLER YARARLANIYOR
 

D3N1Z

Üye
evime en yakin avea bayisi var =) ondandir herhalde
 
valla ne desem bi konuda matrax diye bişeye üye oluyomusun ben ona kafam yatmadı 20 30 lira fazla veriyomusun bugünlerdede benim derdim var avea ile ilgiliringadan iki aylıktarife kazandık arayanın müzigimi ney işte o seni ararken müzik dinleyemoşun onu aradıgımız içinmi ne efalarca aradık müzik begenemedik için ama 9292 ücretrsiz miş ve bu ringadan 50 kontör gitti 111 kontör varken böyle şeyler iken kızıyom neden 50 kontör gittikine
 
Özetle en önemlisi msj kampanyası
 
Avea avea Türkiye'nin en genç ve en çok yükselen operatörü bu aralar saçmalıyor
 
aylık 150 kontörr yüklersen avea dan aveaya 180 dk veriyor.
 

cumhur50

Üye
Arkadaslarımın % 99 avea ve alıskanlık yoksa tarife bakımından cok kotu
 
Sadece sms paketi için kullanıyodum Turkcell saolsun 10.000 sms paketi yapınca hiç gerek kalmadı.Yıl sonuna kadar rahatız.Ondan sonra belki bidaha kullanmak zorunda kalıcaz.Ama inşallah Turkcell kampanyayı uzatır da gerek kalmaz
 
mecburluktan biraz .Sbah 5 akşam 5 tarifesi için geçtim ama oylesine çok pişman oldumki.İsterse 24 saat bedava versin daha avea kullanmam.Tekrar turkcell e geçmek için başvurdum 6 gün içinde yine Turkcell i olacagım.Bir dahada kolay kolay bıramam
 

eren6523

Üye
sırf sms için avea aldım yoksa hayatımda avea kadar kötü bir hat görmedim hiç bir yerde çekmiyor.3g sinede abone oldum 3g de çekmiyor.Ama aynı yerde yani odamda turkcell 3 g ile çok rahat görüşüyorum
 

daffy

Üye
ucuzz işte bu kadar
 
birzamanlar saçmalamaz ve ucuz görüşme sağlardı.

Artık her dk saçmalıyor uczluktan çıkıyor (yakında türkcelle geçiyorum )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...