mamik27
Üye
Avea JET modem sorunu Windows 7
İyi akşamlar arkadaşlar.
Avea Jet Modem ZTE MF190 kullanıcısıyım. Jet'i alalım 3 4 gün kadar oldu. Bağlanmaya çalıştığım zaman windows algılanıyor yerinde kalıyor. Başka bir bilgisayara taktığım zaman çalışıyor fakat windows 7 den dolayı mı bilmiyorum çalışmıyor bu bilgisayarda. İlk günler bir sorun yoktu. Lütfen bir yardımcı olun kafayı yiyeceğim yoksa
Avea Jet Modem ZTE MF190 kullanıcısıyım. Jet'i alalım 3 4 gün kadar oldu. Bağlanmaya çalıştığım zaman windows algılanıyor yerinde kalıyor. Başka bir bilgisayara taktığım zaman çalışıyor fakat windows 7 den dolayı mı bilmiyorum çalışmıyor bu bilgisayarda. İlk günler bir sorun yoktu. Lütfen bir yardımcı olun kafayı yiyeceğim yoksa

