avea da 0 facebook sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

spyfurky

Üye
    Konu Sahibi
avea da 0 facebook sorunu
ne zaman 0.facebook u açsam tl gidiyor.sorun nedir.vodafone da öyle bir sorun yok.netten baktım avea sitesinde ücretsiz yazıyor.
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Evet ücretsizdir. Sistemden veya ayarlarınızdan kaynaklı olabilir.
 

SHS

Üye
bende de aynı sorun var.. aveada bi turkcellleşme seziyorum
 

S.c.k.N

Üye
bende de aynı sorun var.. aveada bi turkcellleşme seziyorum

Sorun avea'dan kaynaklanmıyor. Yeni nesil telefonların tarayıcıları çok gelişmiş olduğundan sizin fark etmediğiniz ücrete yansıyacak içerikler alınıyor olabilir. Tarayıcınızın ayarlarında kısıtlamalara gidin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...