Avea 50 Kontör Piyasada.!

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Avea 50 Kontör Piyasada.!




 

POWER

Üye
Avea baya bi avantajlı...Ama 50 kontör çıkması ii hani en azından süreyi uzatıyor...Turkcell ve Vodafone da çıkarmalı bence...
 
şükürrrrrrrrrrr.

20'likleri de bekliyoruz, öğrencilerin 4 gözle bekledikleri bir olaydı yav.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Göksel avea'da parça kontör olayı yok muydu? Turkcell'de biz gerektiğinde 20'de alıyoruz parça kontör ile
 

POWER

Üye
Van tamamda parça kontör süreyi uzatmıyor
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben kendi açımdan düşününce süreyi uzatıp uzatmaması çokta sorun değil. Çünkü ayda ortalama harcadığım kontör 2*250 ve konbara derken 600 civarında.

Dolayısıyla bırak 3 aylık süreyi süre 10 gün bile olsa benim için önemli değil.


Sırf bu yüzden faturalı hatta geçecem yaz sonunda. Daha ucuza mal edecem konuşmayı.
 

POWER

Üye
BEnim gibi kampuscell tarifesi olanlar için önemli mesela ayda 250+100(aynı anda) yüklüyorum 10dk 1 kntr oluyor fakat 1 aylık süre geçtimi artık olmuyor o yüzden dedim...
 

Ozan

Admin
Güzel haber ama mobil ögrenci için min 150 kontor yuklenme şartı var.

Her ay 250 yuklemek yetiyor artık ve en avantajlısı ve kalitelisi gerçekten avea bence.

Kaliteden kastım ilk önce GSM 1800 olması ve her şebekede hemen hemen EDGE yi desteklemesi , hep tam çekmesi ve iletisimde sorun yaratmaması , daha net ve kaliteli ses.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Avea heryerde çekmesi diyorsunuz ama kapalı mekanlarda Telsim ve Avea gerçekten rezalet diyebilirim. Oda içerisinde konuşulmuyor denebilir.

Telsimde bu oluyor. Avea'da ise bir süre sonra mutlaka arama kapanıyor tekrar aramak zorunda kalıyorsunuz.


Ama Turkcell'de kesintisiz parasınıda fazlasıyla ödeyerek hizmeti alıyorsunuz. Bence Turkcell her zaman pahalıda olsa
 

POWER

Üye
Kesintisiz konuşmada Turkcell ekonomiklik açısından da bi kampuscelli olarak yine Turkcell(tabi yıl sonuna kadar...)
 

Ozan

Admin
Bulundugun yer ile alakalı olabilir
En basit örnek bizim evimizde sadece Avea full çekiyor ve en kaliteli görüsme onla yapılıyor
Turkcell bahçede full görünüyor içeri giriyoruz yarıya düşüyor

Yani Gsm1800 teknolojisi ile gsm900 sinyal gücü yarısamaz ama avea nın tcell kadar baz istasyonu olsa emin olun herşey 2 kat kaliteli olur.

Turkcell örnegin 1 km ileriye sinyal vermek için 2 baz istasyonu koyması gerekiyosa
Avea bunu 1 tane ile hallediyor
Çünkü sinyal güçlü

Teknik olarka böyle tabi ama avea dan en azından rekabet ugruna ilerde çok şeyler görecegimiz kesin, avea da EDGE ile internete girme olayını bence bir deneyin çok hızlı n:
 

POWER

Üye
Ya haklısın nega Avea kullanmak istiyorm benim bulunduğum yer şehir merkezi ama genelde konuştuğum kişiler şehir merkezinden uzak aveanın çekmediği yerler...
 

gsmelih

Üye
artık avea çok güzel çekiyor ve mobilogrenci olup 150 kontor yüklersen senden 150 kontorü 1 kerelige mahsus alıyor ve mesajşasmak bedava konusmanın 10dk sı 1 kontor ama mobilogreciden mobilogrenciye
 
AVEA böyle yeniliklerle farkını ortaya koyuyor...