Avea 128 KB sim kart sorunum

Sponsorlu Bağlantılar

aTwistOfFate

Üye
    Konu Sahibi
Avea 128 KB sim kart sorunum
Turkcell kullanıcısıydım hattımı faturalı avea ya tasıdım ve 128 kb lik sim kart verdiler sim kartı telefona taktıgım zaman her seferde yeni telefon servis ayarları vs secenekler geliyor ve yeni açıldığında sim mesaj atıyor ama asıl sorunum herhangibi bir aramadan sonra mesaj gönderiliyor demesi sim kartla ilgili oldugunu düşünüyorum ve faturamda bi süprizle karşılaşmak istemiyorum bunun bi çözümü varmı ?Telefon : nokia 6300
 


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Bu yeni hatlarda oluyor, çözümü yok, simkarttan kaynaklı birşey. Yani çıkan hatlarda oluyor, yapılmasının ndeni nedir bilmiyorum, müşteri hizmetlerinin de bu konuda bilgisi yok. :hmmm
Ama sorun olmaz , mesaj ücreti gibi, için rahat olsun.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Arkadaşım eğer telefonu açtığında 5 dk sonra falan sim otomatik bir mesaj gönderiyorsa bunda bir sorun yok ama sen her aramadan sonra mesaj gönderiyor yazıyor diyorsan sorununu çözebilirim. Şöyle ki Avea da 128 lik kartlarda otomatik kartvizit gönder diye birşey var. Senin kartvizitini arama sonrasında karşı tarafa otomatik gönderiyor bunu kapatmak için telefonun menüsünden Avea sim kart gibi birşey yazmalı oraya geliyorsun ve kartvizit gönderimini kapatıyorsun. Sorunun düzelecektir.
 

murat23351

Üye
aynı sıkıntıyı bende yaşadım müşteri hizmetlerini aradım iletişim bilgilerinizi bir kez yazın ve telefon görüşmelerinizden sonra arkadaşlarınıza gönderin uyarısını durumunu anlattım onlarda bana ##002# arama tuşu sonrasında #330*0000# arama tuşu yapın dediler yaptım ve bu sorunum geçti ama mesaj geldikten sonra mesaj silerken arama yaparken ve aramayı kapattıktan sonra bekleyiniz diye uyarı çıkıyor bu sorunu çözemedim. aveanın 128kb lık avea menüsünde kartvizit diye bir kısım da yok.
 

kenanferik

Üye
aynı sıkıntıyı bende yasıyorum turkcell yenı gectım ve her aramadan sonra mesaj gönderiliyor diyor onlien işlemlerden kontrol ettim mesajlarımda her hangi bir azalma söz konusu değil fakat bu olay benim canımı sıkıyor teşekkürler...
 

aTwistOfFate

Üye
    Konu Sahibi
sorun hala devam ediyor ücret yok dediler zaten burda canımı sıkan telefonu kullanmama engel oluyor :( müşteri hizmetleri de bi halt bildiği yok genel bi sorun var bazı hatlarda çalışmalar devam ediyor deyip sallıyorlar :)) 1 ay oldu düzeldiği fln yok.. turkcelden gecmistim bende bin pişman oldum 6 7 ay duracağız mecbur sonra turkcell geri geçeceğim.

----------Eklendi @ 03:02:51 ---------- Yazıldı @ 03:01:20 ----------

bahsettiğin menü yok simlerde..
 

murat23351

Üye
sorun hala devam ediyor ücret yok dediler zaten burda canımı sıkan telefonu kullanmama engel oluyor :( müşteri hizmetleri de bi halt bildiği yok genel bi sorun var bazı hatlarda çalışmalar devam ediyor deyip sallıyorlar :)) 1 ay oldu düzeldiği fln yok.. turkcelden gecmistim bende bin pişman oldum 6 7 ay duracağız mecbur sonra turkcell geri geçeceğim.

----------Eklendi @ 03:02:51 ---------- Yazıldı @ 03:01:20 ----------

bahsettiğin menü yok simlerde..
bende çok aradım müşteri hizmetlerini onlarda en kısa zamanda 1 hafta içinde çözüleceğini bahsetti. DÜN itibariyle artık çıkmaz oldu. sorun gitti artık. bataryayı ve sim kartı çıkarıp baştan tak.
 

usereuser

Üye
sim merkezi ayarlarında mesaj merkez numarası avea için +9055980080000 ,mesaj tipi metin-yazı-text,mesaj geçerliliği maximum, aynı merkezle cevap hayır olacakmış.Avea müşteri hizmetleri böyle söyledi.benim sorunum çözüldü.
 


Üst Alt