[ATRIX TR] Rom Rehberi (Güncel)

    Konu Sahibi
[ATRIX TR] Rom Rehberi (Güncel)
Kolay gelsin.Direk konuma gireyim çok fazla rom değiştirdim ve edindiğim deneyimleri sizinle paylaşmak bir öncülük etmek için bu rehberi topladım umarım beğenirsiniz.

Rom Yüklemeden Önce Okuyun

Cm7 ve türevi romlar dısında hiçbir romun stabil olamayacagını çünkü stabil bir romun ancak orjinal bir romun üzerine kurabilirsiniz ATRİX MB860 modelinde ics veya jb rom güncellemesi motorola yayınlamadıkca üst versiyon android costum romlar stabil çalışamaz bu romlar sizi daha güncel programlar ve görsellik sunar.

İlk olarak stock rom üstünde oynanmış bi rom var NottachTrix4G bu rom orjinal romdan vazgeçemeyip ancak birazda yenilikçi olsun diyenlerin romudur.Kasmalar mevcuttur galeride ancak parmak okuyucu ve video kamera gayet iyi bir şekilde çalışıyor.

» Kurulum

-İlk olarak rom dosyasını bellek kartında veya dahili hafızaya ana dizine atın.
-Sonra da CWM'ye girn, data+cache wipe yapın, apply zip from sd cardı seçerek yükleyin.
-sonrasında karşınıza aroma installer çıkacak.
-size söylenenleri yapmanız yeter.ister ekran kalibarsyonu yapın, romu dokunarak kurun;isterseniz pas geçin, ses tuşları ve güç tuşu yardımıyla seçimlerinizi yapıp kurun.

Link:

Önizleme:
[/URL][/IMG]

CM7
2. Rom gayet stabil olan cm7 romudur. Bu romda tekrar herşey çalışır ancak motoblur ve motorola özellikleri yoktur. Galeride vs kasma kesinlikle yoktur. (Tavsiye Romdur)

Link:

Önizleme :





Bu rom biraz değişik bir romdur «MIUI
Bu romu az bi süre kullandım yarı türkçe bi romdur gene kamera ve parmak okuyucuda sorun vardır gorsel olarak çok iyi bir rom ancak performans olarak aynı şeyi soyleyemem.


Önizleme:


Link:

Cm 10 :
Kendi konumdur gene kamera ve parmak okuyucu çalışmıyor gayet stabildir. http://www.maxicep.com/motorola/mot...-tavisiye-10-numara-5-732590.html#post5708738

Ney27ye teşekürler:

Aokp mix Rom

Önizleme


İndirme Linki:
Cm7 AtrixMRom




Rom Linki :
Gapps :

Karnel :

[2.3.6] Blur Daily Driver Rom + Webtop [45.21.78] [Dec10]

Kurulum:
*Hata ayıklama modunu açın ilk olarak
*Telefonu Rsd moduna alın (Kapama tuşu+ses açma)
* Bilgisayarınızdan rsd programını indirin programı açın.
*Telefonun bağlandığını göreceksiniz zaten daha sonra oradan flaslayın.


Changes Made:
  • The ROM is .
  • Its Rooted and has Busybox installed.
  • Fully DeOdexed and zipaligned
  • No changes made to the theme so no more disappearing status bar.
  • 1080p video recording and 5 finger multi touch.
  • Beats Audio + XLound
  • Bravia HD Mobile
  • Jug6 Battery FIX + tweaks I have made. Gives the best battery performance of any Blur ROM when set to 1.0 GHz.
  • Improved AGPS
  • Adblocker
  • kernel with a to under-clock it for even better battery life.
  • Using the CM7 APN list. AT&T users that are having data problems try

İndirme linki :

JoyOs CM 7.2

Bu rom android telefonumuzu bi anda İOS'a döndürüyor bakalım nasıl bi deneyim

Video:
<strong>[video=youtube;WX4DCyKTdWQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=WX4DCyKTdWQ[/video]
Ss:
- Based On CM7.2 RC3
- iOS Style Interface
- iOS Style Apps
- Smooth And Fast
- deodexed
- Cm7 Themes
- No Fingerprint scanner

İndirme Linki :
Sonuç :
Daha fazla rom var ancak ben aralarından seçme yaptım en kullanışlı olarak cm7 romunu önermekteyim parmak okuyucusuna kadar herşeyi çalışmaktadır. Rom buldukça buraya güncelleme yapcam.Alıntılarım vardır yazılar benımdir ancak linkler ve resimler alıntıdır. Emeğe saygı. İyi forumlar ) [Ney27ye yardımları için teşekürler]
 
Tepkiler: ney27

TuRKGuCu

Üye

emeğine sağlık iyi forumlar.
 
Tepkiler: BatuhanOzalp77

ney27

Üye
emegine saglik güzel olnuş
 
Tepkiler: BatuhanOzalp77

ney27

Üye
Kardes sen bu konu yu oc tigina gore benim açtigim konuyu kaldiriyorum tel den konu acmak ve devam ettirmek zor linkleri sana yollsrim ayrica kendi ekran goruntulerinide yollarim izin verirsen

- - - Eklendi - - -

aokp mix
indirme


bu da ekran görüntüleri






 
    Konu Sahibi

Estafurullah senin konun olduğunu görmedim kusura bakma burdan devam ettirebiliriz senin mesajını düzenleyerek ekliyorum
 

ney27

Üye
batuozalp kardeşim bu konuyu daha derli ve daha güncel tutacıgına inandıgım için sana teşekkür ederim
eger kızmazsan konun herhangi bir yerine aşagıdaki gibi uyarı yazarsan rom yükleyen arkadaşlar dahaa bilinçli hareket eder
(cm7 ve türevi romlar dısında hiçbir romun stabil olamayacagını çünkü stabil bir romun ancak orjinal bir romun üzerine kurabilirsiniz ATRİX MB860 modelinde ics veya jb rom güncellemesi motorola yayınlamadıkca üst versiyon android costum romlar stabil çalışamaz bu romlar sizi daha güncel programlar ve görsellik sunar) büyuk bir yardımcı olur herhalde benim düşünçem yinede sen bilirsiin
 
    Konu Sahibi
Yardımların için teşekürler en son düzenlemeler yapılmıştır
 
Tepkiler: ney27

ney27

Üye
Yardımların için teşekürler en son düzenlemeler yapılmıştır
kardeşim güzel gidiyorsun devam et ben daha cok cm10 romları terçih ediyorum ancak rsd ileyüklenen
blur dialry i romu merak ediyorum en müsaid oldugum zaman yükleyecegim 1.45 kernel diyor enerji tüketimi nasıl acaba...
 
    Konu Sahibi
kardeşim güzel gidiyorsun devam et ben daha cok cm10 romları terçih ediyorum ancak rsd ileyüklenen
blur dialry i romu merak ediyorum en müsaid oldugum zaman yükleyecegim 1.45 kernel diyor enerji tüketimi nasıl acaba...

Ben inglizce romları tercih edmiyorum malesef ancak galeride ki kasmalar aynen devam ediyor bilgilerine
 
hocam ben sızın tavsıye ettıgınız cm7 romunuzu kurdum cıhaza ama devamlı restart atıyo nedendır.telefonum motorola atrix at&t ıns yanlıs romu yukleyıp brick yapmamısımdır cıhazı
 

TuRKGuCu

Üye
Wipe reset yap recoverden ayriyetten brick olan tel hiç açılmaz sorun yok dediğimi yaparsan düzeliceğini düşünüyorum.
 
kardes bır yardım daha ıstıyorum son kez.cm7 yı yukledım tavsıye oldugu ıcın suan kullanıorum ama mrket kurulu gelmedı elle apk dosyasını kuruyorum ama malesef acmıyor.nasıl kurarız acaba bılgın var mı.market ısınıde halledersem gayet memnunum rom dan
 

Sarangni

Üye
Googleapp yüklemesi gerek mobil olmasam ekledim.
 

Sarangni

Üye
Gio da kullandığım ve çok sevdiğim GingerDX Atrix için portlamışlar. Müsaid olduğum an deneyeceğim. Görsellik olarak çok iyiydi.
 

safak768

Üye
dostum şu önerdiğin CM7 romunun özelliklerini biraz daha açar mısın? mesela neleri geliştirilmiş neleri eskisi gibi bırakılmış. bir de rica edersem rom atmak için CMWnin de uygun linkini buraya atar mısın?
 

dellete

Üye
Bu işlemleri backup dan sonuna kadar video çekimi yapan var mı?
sadece kuru anlatım yeterli değil yardımcı olursanız seviniriz
 

ney27

Üye

kardeşim burdaki romların hepsi mb860 için
ben şu an cm10 kullanıyorum

attye uyarmı bilmiyorum

- - - Eklendi - - -

cm7 de motobluur eklentileri çıkarılmışdır video ve fotograf çekimi orjinali gibi güzel dir.
cmw derken neyin linkini istiyorsun

- - - Eklendi - - -

Bu işlemleri backup dan sonuna kadar video çekimi yapan var mı?
sadece kuru anlatım yeterli değil yardımcı olursanız seviniriz
kardeşim neyi anlamadıysan yardımcı oluruz sen söyle