Kolay gelsin ben bu konuyu çok rom değiştirdiğim için bizden sonrakiler için faydalı olmak için anlatıyorum. Eğer rom indirdiniz ancak kendi romunuzu kaybetmek istemiyorsanız yedeğini alın.Size nasıl yapılacağını anlatım;
1.Yöntem : İlk olarak telefonu Recovery Modunda açıyoruz (Kapama tuşu+Ses kısma tuşu) daha sonra bu menüde 'Backup and restore'ye geliyoruz ordanda 'backup' u seçiyoruz yaklaşık 5 dk lık bir işlem yapıyor bu şekilde Rom yedeğini alıyoruz. Bundan sonra istediğiniz romu rahatlıkla yükleyebilirsiniz.Tekrar romu yüklemek için aynı menüden Restore diyorsunuz ve romu seçip yüklüyorsunuz.
2.Yöntem:Rom Manager Pro ise ordan yapıyorsunuz aynı şekil orda Backup var ordan seçip isim girip yedek alıyorsunuz ve tekrar beğenmezseniz yüklüyorusunuz.
Uyarı !!! : Bu işlemleri yaparken hafıza kartını kesinlikle çıkartın
Ss eklemeye çalışcam herşey için teşekkürler inşallah yardımcı olmuşumdur.