Kytos
Üye
-
Konu Sahibi
-
atrix yeniden doğar derken Yani kötümu diyorsun almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim ilk android cihazım olacak alıyim mi sizce Nasıl ?
bende bu yüzden Yani güncelleme yüzünden almakta düşünüyorum Bide biraz inceledim yenilenmiş diyorlar Yani elime aldım içini açtım pek hoşuma gitmedi ama Güzel cihaz biraz motorola destek verse süper olur bakalım artık kernel dan haber bekleyelim haber gelirse konuda paylaşırlar inşallahİki aydır kullanıyorum takılma yok, reset yok açmadığı oyun yok tek sıkıntı güncelleme idi oda Kernel ile çözülürse Atrix yeniden doğuş anlamın da söyledim
kardeşim 5-6 ay öncesine kadar nokia kullanıcısı idim nokianın sybian ile teknolojiyi takib edememesi ve ürettigi tel lere yeterikadar destek verememesin den dolayı android veya ıphon alma niyetim vardı ancak hem kendini sürekli geliştiren hemde firmalar hariçinde geliştiriçilerinde (androidin linüx tabanlı olmasıda bunda etkisi var) desteklemesi androidi daha agır bastırdı atrix aldım3 aylık atrix kullanıcısıyım. Denediğim romlar , kullandığım uygulamalar , yaşadığım sorunlar vs bunları paylaşmak istedim.
- Rom , bootloader kavramlarını ve atrix için jb , ics romlar olduğunu öğrenince denemek istedim. İlk denediğim rom cm10 romdu. Başlarda stabil çalışıyodu fakat daha sonra bazı uygulamaları açmamaya başladı. Kendi kurduğum uygulamalardan ziyade mesela içerisinde apollo adlı bi müzikçalar vardı. Sonralardan o bile crash raporu vermeye başlamıştı. Yeniden orjinal romuma döndüm. Daha sonra atrics v2.0 denedim fakat bu rom hem ingilizceydi hem de AT&T içindi. Morelocale ile türkçe yaptım ama internete bağlanamıyodum. 4G , 3G edge hepsini denemiştim. APN programı ile apn kaydetmeyi denedim ayarları kaydetmiyodu ve onun da açmadığı uygulamalar vardı. Ama cm10un aksine kamerası , parmak okuyucusu vardı. Ama internet bağlantısında olduğu gibi mms de atamıyodum. Sonra yeniden orjinal roma döndüm. İşin garibi şu an bazen ana ekran donuyo ve menüye falan geçemiyorum , ana ekrandaki kısayollar tıklayamıyorum.
Bikaç tane de sorum olucak:
Türkiyeye satılan atrixler ics güncellemesi alıcak mı ?
Bu ana ekranımın donma sorununa karşı ne yapabilirim ?
CM7 romu denicem. Kullandıysanız tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
Kısacası telefonun oyun desteğinden ve donanımından memnunum. Bazen aşırı ısınıyo fakat bi zararını görmedim. Konuyu okuyup sorularımı cevaplarsanız memnun olurum , teşekkürler
cm7 kullandım --ancak cm7 turevi romlar benim kullandıgım bazı programları desteklemiyor bu yüzden cm10 turevleri romları kullanıyorum (atrix leak ics v2 kullanmyı istiyordum ancak pil tüketimi benim için fazla geldi)Söylediğin uygulamaların çoğunu kullanıyorum zaten. CM7 gayet stabil. İlk defa bi rom denediğime pişman olmadım , tavsiye ederim. Ubuntu nedir biraz bahseder misin ?
mesele burda tam sürümünün kullanırlıgı iyi olursa , flash desteklerse ve uygulamalar ile desteklenilirse (bilgisayardaki ubundu arsında fazla bir fark yoksa ve google play içeriklerinide kullanılabilirse) geçebilir ..ubuntu hakkında meemo veya maego kullanıcılarından bilgi almak daha uygun olur sanıyorum onların kullandıgı sistemler linüx özelliklerini biraz daha fazla öne çıkarıyorPeki anroidi geçer mi ki ?
Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?