3-4 ay telefonsuz kalırsa :-P 1110 alır bir tane. :islik
İhtiyar007 Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: 3-4 ay telefonsuz kalırsa :-P Genişletmek için tıkla ... 1110 alır bir tane.
By.brk Üye Konu Sahibi Metalci Melek' Alıntı: Orjinal rom flaşlamayı deneyebilirsin ama garantisi varsa hiç uğraşma yolla derim tabi istersen orjinal romda atabilirsin rsd moda alınıyor mu? Genişletmek için tıkla ... Rsd moda hiç geçmiyo sadece şarj aletini takarken bildirim ışığı yesil olarak bir kere yanıp sönüyor. Bi umut var gibi duruyoda
Metalci Melek' Alıntı: Orjinal rom flaşlamayı deneyebilirsin ama garantisi varsa hiç uğraşma yolla derim tabi istersen orjinal romda atabilirsin rsd moda alınıyor mu? Genişletmek için tıkla ... Rsd moda hiç geçmiyo sadece şarj aletini takarken bildirim ışığı yesil olarak bir kere yanıp sönüyor. Bi umut var gibi duruyoda
HakanSeven12 Üye Valla sıkıntı büyük gibiyarın sabaha kadar bi kendi haline bırak rsd ye filan alabilirsen kurtarırsın alamazsan servis yolu görünür paranı alırsın
Valla sıkıntı büyük gibiyarın sabaha kadar bi kendi haline bırak rsd ye filan alabilirsen kurtarırsın alamazsan servis yolu görünür paranı alırsın
By.brk Üye Konu Sahibi Metalci Melek' Alıntı: Valla sıkıntı büyük gibiyarın sabaha kadar bi kendi haline bırak rsd ye filan alabilirsen kurtarırsın alamazsan servis yolu görünür paranı alırsın Genişletmek için tıkla ... Sarjda mi birakayim yoksa pil cikik mi kalsin
Metalci Melek' Alıntı: Valla sıkıntı büyük gibiyarın sabaha kadar bi kendi haline bırak rsd ye filan alabilirsen kurtarırsın alamazsan servis yolu görünür paranı alırsın Genişletmek için tıkla ... Sarjda mi birakayim yoksa pil cikik mi kalsin