malesef bi cevap yokşarja tak 10-15 dk dursun elleme
sonra git aç![]()
10-15 dk durdu mu şarjda ?malesef bi cevap yok
evet durdu hatta yarım saat falan bekledi10-15 dk durdu mu şarjda ?
telefona birşey yapılmadığından eminmisiniz ?evet durdu hatta yarım saat falan bekledi
evet zaten evde yalnız kalıyorum biri elleyemez ayrıca rom falanda atmadım root bile yoktutelefona birşey yapılmadığından eminmisiniz ?
ilginç o.Oevet zaten evde yalnız kalıyorum biri elleyemez ayrıca rom falanda atmadım root bile yoktu
taktım duruyo bakalım inşallah düzelirilginç o.O
heleki atrix gibi bi telefon boyoe olacak :-(
sen yinede şarja tak dursun bakalım
konuyu gören yardımxlcı olur
@Metalci Melek
ne kadar garantisi var ?taktım duruyo bakalım inşallah düzelir
ne kadar garantisi var ?
garantiye gönderirsin olmazsa1 sene daha var garantisi
garantiye gönderirsin olmazsa
3-4 ay bekleyerek paranı geri alırsn :-(bakalım açılmazsa yapacak bişey yok garanti ilgilenemiyomuş diye okumuştum parça sıkıntısı varmış galiba parça üretimi durmuş
3-4 ay bekleyerek paranı geri alırsn :-(
Hangi şehirdesin ?
bude kargoyla yolluycam 2 hafta kafadan gider hep öyle yapıyolar inşallah açılırkastamonu
bude kargoyla yolluycam 2 hafta kafadan gider hep öyle yapıyolar inşallah açılır

3-4 ay telefonsuz kalırsa :-Pİşi garantiye al,garantiye gönder.![]()
