1 defaya mahsus oynarım ama hergün olmaz![]()
hiç bişey anlamadım valla.d.dbeyler ben üye oldum mu bilemedim yaa =)) üye olmak için hepsini doldurdum sonra gönder dedim biraz bekledi ve tekrar gönder dedim sonrada doldurduklarımın yanına "v" şeklinde mavi bir logo geldi. Ondan sonra gönder diyorum birşey olmuyor bende geri diyip giriş yapmaya çalışıyorum ama sadece şifrenin yanında aynı logo çıkıyorhiç bişey anlamadım valla.d.d
marist üyesin artık![]()



