Malamadrı
Üye
atom bebeğe baglanilmiyo galiba artık
sürekli atom bebek kullanıyorum yarım saattir girmeye çalışıyorum girmiyo internet ayarlarını kontrol et diyo önceden de böyle derdi çık gir yapınca bağlanırdı şimdi hiç bağlanmıyo girebilen varmı yada sorun ne şimdi
- - - Eklendi - - -
lütfen biri sistem hatası desin
- - - Eklendi - - -
lütfen biri sistem hatası desin




valla kardeş bende onu anlamadım arkadaş başka şey anlatmaya çalışıyor galiba 
