atom bebeğe baglanilmiyo galiba artık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
atom bebeğe baglanilmiyo galiba artık
sürekli atom bebek kullanıyorum yarım saattir girmeye çalışıyorum girmiyo internet ayarlarını kontrol et diyo önceden de böyle derdi çık gir yapınca bağlanırdı şimdi hiç bağlanmıyo girebilen varmı yada sorun ne şimdi

- - - Eklendi - - -

lütfen biri sistem hatası desin :(
 


T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
ismin hücre 211 deki oyuncumu?
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
ne oyuncusu kardeş atom bebek diyorum
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Aynen bende yapamadım bu akşam
 
doctorrr

doctorrr

Üye
atom bebek artık yok beyler iflas etti topu attı :D
 
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
bende girmiyo evet desen kendi yorumumu yazacaktm zaten
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
girmiyo değilmi kardeş

- - - Eklendi - - -

sistem çöktü beyler :)


- - - Eklendi - - -

atom bebek hile ile dakika kastilar oyun patladı :)


- - - Eklendi - - -

atom bebek sitesine de girilmiyo bence oyunu normal eğlence oyunu hale şekline çeviriyorlar ödül olayını iptal ediyorlar ne sitesine nede oyuna giriliyo ilk farkeden ben oldum galiba :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
iyi olmuş ben zaten başından beri oynayamıyordum kıskanıyordum sizi. :)
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
nub

nub

Üye
Ben oynayabiliyorum,oduller duzenli geliyo.Baglanti hatasi yasayanlar arkaplanda nimbuzz a bağlanip denesinler.
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
_______

- - - Eklendi - - -

Ben oynayabiliyorum,oduller duzenli geliyo.Baglanti hatasi yasayanlar arkaplanda nimbuzz a bağlanip denesinler.

Şuan girilmiyo


- - - Eklendi - - -

ben de girebiliyordum ama bugün girilmiyo
 
marist

marist

Üye
Girilmiyor arkadaşLar. Dün gece saat 20:00 den beri deniyorum 1 defa bile açılmadı.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Atom bebek bitmiş artık.Bir ben oynayamadım,şu oyunu :dry:
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
kötü oldu ya
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
iyileştirme oluyosa iyidir ya şu 3gsiz oynansa mesela her gece balkona çıkıyordum onun için :D:D
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
böyle iyileştirme olmaz yani bu kadar süre sürmez kapatıldı geçmiş olsun bize
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
En mantıklı internet paketi hangisi:)
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
en mantıklı internet paketi mi ? Bence vodafone sınırsız net en ideal. Turkcell avea net ise yaramaz
 

altannemre

Üye
Doddle jump i ödüllü yapsalar ya daha heyecanli olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt