askin_
Üye
Atmadığım MMS lerin Fatura edilmesi
9711 , 9712 , 9720 , 9721, 9722 servis numaralarına mms atmadığım halde Ekim ve Kasım ayı faturam 2 kat fazla geldi. İnternetten bu numaraların ne servisi olduğunu öğrenmeye çalıştığımda birbirini tanımayan birçok tüketicinin son günlerde aynı sorundan şikayetçi olduğunu gördüm. AVEA bu şekilde bende dahil, kullanıcılarına aşırı yüksek fatura ödetiyor. Bu numaralara mms attığım iddia ediliyor. Birbirini tanımayan bu kadar insanın aynı sorunu yaşıyor olması, bireysel hata olarak değerlendirilemez. Görünürde teknik bir sorun var. MMS atmadığımız halde atmış gibi gösterip, bedelini bize ödettirmeyin. Müşteri hizmetlerini belki 30 kez aradım. Bu servis numaralarının ne olduğunu sordum ve halen cevap alabilmiş değilim. Sözde inceleme sonucu bir hatanın olmadığını söylemekten başka birşey diyemiyorlar. Müşteri hizmetleri yetklisine hemen MMS gönderimi durumunu kapattırdım. Nette biraz daha araştırma yaptığımda hatta MMS ayarı olmayan kişilerin dahi bu sorunu yaşamış olduğunu öğrendim. AVEAnın bu ilgisizliği ve pişkinliği ile MMS kapalı olduğu halde tekrar aynı problemle karşılaşabileceğimi düşünüyorum. Bu faturanın düzeltilip, ödemiş olduğum ücretin tarafıma geri ödenmesini istiyorum. Bir daha da böyle bir problemle karşılaşmak istemiyorum. Karşılaştığım takdirde hem hattımı kapattıracağım. Ayrıca fatura düzeltmesi yapılmaz ise yasal yollara başvuracağım.