AVEA Personel Hatası ve Fatura Bilgi Mesajı Gecikmesi Yüzünden Fazla Fatura Gönderdi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

r.celik

Üye
    Konu Sahibi
AVEA Personel Hatası ve Fatura Bilgi Mesajı Gecikmesi Yüzünden Fazla Fatura Gönderdi!
18 Ağustos'ta Avea iletişim merkezinden mobil öğrenci hattımı aylık 19.00 TL olan faturalı "bol bol avea" tarifesine taşıdım. O tarihten birkaç gün önce 11 bin sms satın almıştım. Tarifemi değiştiren personel mevcut sms'lerimi bitene kadar kullanabileceğimi söyledi. 6

Eylül'de fatura bilgilendirme mesajı aldım ve 23 Temmuz-22 Ağustos dönemine ait faturamın 82.75 TL olduğunu ve son ödeme tarihinin 7 Eylül olduğunu öğrendim. Son ödeme tarihinden 1 gün önce bilgilendirildim. Fatura sorgulamak için 4441500'ü aradım. Attığım sms'lerin faturama yansıdığını söylendi.Sms paketim olduğunu söylediğimde tarifemi değiştirdiğim için paketimin sıfırlanmış olduğunu söyledi.

Yanlış bilgilendirildiğimi söylediğimde iletişim merkezine gidip hatalı personelin mail atması durumunda faturayı düzelteceklerini bildirdi. O gün iletişim merkezine gittiğimde personel durumun aksini iddia etti ve müşteri hizmetlerinden talep gelmeden mail atamayacağını söyledi. 4441500'ü aradım ve bu kez sözlü beyan olduğu için işlem yapılamayacağı söylendi.

29 Eylül'de 7 Ekim son ödemeli 353.25 TL'lik fatura bilgi mesajı aldım. Tekrar şikayet ettim ve üst birimlere ilettiler. Bugün bir hata olmadığını bildiren bir mesaj attılar. Geçen ay zamanında,29 Ağustos'ta fatura bilgi mesajı almış olsaydım o gün sms paketi alır,29 Ağustos-6 Eylül arası sms parası ödemek zorunda kalmazdım. Ayrıca e-posta ile fatura bilgi servisim aktif olmasına rağmen 2 aydır bir kere bile faturam gönderilmedi.

bunun üzerine şikayet sitelerindeki yazılarım sonucunda,şikayetlerim tekrar incelendi fakat olumlu bir sonuca ulaşılamadı.

Az önce müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmeler sonucu,bayideki hatalı personelin kendilerine yaptığı sözlü beyanı kabul edip dosyamı kapattıklarını öğrendim.
Personelin sözlü beyanını kabul edip benim sözlü beyanımı umursamıyorlar.
Hatasını sözlü olarak reddeden personelden yazılı bir beyan almam durumunda işlem yapabileceklerini söylüyorlar.
Müşteri temsilcisiyle yaptığı görüşmede hatasını kabul etmeyen personelin yazılı olarak hatasını beyan etmesini,benim bizzat bayiye giderek personelden bunu istememi,aksi takdirde faturamla ilgili bir işlem yapamayacaklarını söylüyorlar.
Bu mantıkla,personel hatası kaynaklı hiçbir problemle avea'nın karşı karşıya kalması mümkün değildir.
Hangi personel yazılı olarak hatasını kabul edip ceza almayı göze alır?

Ayrıca,
Faturamın son ödeme tarihinden 1(bir) gün önce attıkları bilgilendirme mesajının sistem yüzünden geç atılmış olduğunu söyleyip bunun bir hata olmadığını savunuyorlar.

Buna ek olarak,faturasız hattan faturalı hatta geçiş işleminden önce her ay aldığım e-mail'lerin,bu işlemden sonra 2 ay boyunca bir kez bile gelmemesini ise e-mail adresimin yüksek güvenlikli olmasına bağlayarak,sitelerinde bununla ilgili hiçbir açıklama olmamasına rağmen hesabımın güvenlik seviyesini düşürmem durumunda faturalarımın e-mail olarak alabileceğimi savunuyorlar.

Peki bütün bu anlattıklarım içinde müşteri memnuniyeti nerededir?
Avea'nın bu fırsatçılığı yanına kar kalmamalı.
 


S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Sms paketi ile ilgili bilgiyi bayiye sormanız yanlış zaten. Bayidekiler bu konularda görevli değiller onlar operatörle ilgili şeyleri satmakla yükümlü yoksa müşteri hizmetleri diye birşeye gerek yoktu. Siz en baştan müşteri hizmetlerini arasaydınız doğru bilgiyi alırdınız. Müşteri hizmetlerinden de yanlış bilgi almış olsaydınız kayıt altına alındığı için sorun yaşamazdınız.
 

saraz3n

Üye
Sms paketi ile ilgili bilgiyi bayiye sormanız yanlış zaten. Bayidekiler bu konularda görevli değiller onlar operatörle ilgili şeyleri satmakla yükümlü yoksa müşteri hizmetleri diye birşeye gerek yoktu. Siz en baştan müşteri hizmetlerini arasaydınız doğru bilgiyi alırdınız. Müşteri hizmetlerinden de yanlış bilgi almış olsaydınız kayıt altına alındığı için sorun yaşamazdınız.

Öyle şeymi olur cnm allah allah ben herseferinde avea yımı aramak zorundayım, sonuçta bayiiside bir avea. Bende yanlış bilgilendirildim sorumsuz bayiler yüzünden 450 tl de bana fatura geldi. İzmir22 lik tarifeye başka bir ilde geçebilecegim söylendi bende iş icabı başka bi ilde geçtim başka ilde geçtiğim iiçin sms paketinden faydalanamıyormuşuım. Saçmalığa bakarmısınız :S izmirdeki bayi bana faydalanabileceğimi söylemişti. Doğal olarak bende kullandım sonuç bayinin kendisini suçlayarak yazılı beyan vermesine kaldı, kimse kendini suçlu gösteripde ceza almaz. Saçma sapan bir uygulama şu işten kurtulur kurtulmaz çıkacağım aveadan. Hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar bu nasıl müşteri memnuniyeti???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt