CryDaqqeR
Üye
Asus X59SL Isınma sorunu
Başlıktada belirttiğim gibi Asus X59Sl bir dizüstü bilgisayarım var ve garanti süresi geçti çok ısınmasından şikayetçiyim 1 ay önce teklemeye başladı
yani ya kendi kendine kapanıyor yada yeniden başlıyor. Söylediğim gibi durum 1 ay önce kapanıyordu mavi bi ekran çıkıyordu şu anda o ekran yok ve direk kapanıyor veya yeniden başlıyor .Ben ısınmadan kaynaklandığını düşünüyorum fakat yazılımdanda olabilir normalde vista olan bilgisayarıma sonradan win7 kurdum.
Sizinde görüşlerinizi almak istiyorum öncelikle benim yapabileceğim birşeyler varsa onları söylerseniz sevinirim yada olmadı Asus servisin yolunu tutacağım
Format atmanın düzelteceğini sanmıyorum evet buyrun görüşleriniz benim için değerli ...
Son olarak unutmadan fanında çok yüksek sesli çalıştığını söylemek isterim
yani ya kendi kendine kapanıyor yada yeniden başlıyor. Söylediğim gibi durum 1 ay önce kapanıyordu mavi bi ekran çıkıyordu şu anda o ekran yok ve direk kapanıyor veya yeniden başlıyor .Ben ısınmadan kaynaklandığını düşünüyorum fakat yazılımdanda olabilir normalde vista olan bilgisayarıma sonradan win7 kurdum.Sizinde görüşlerinizi almak istiyorum öncelikle benim yapabileceğim birşeyler varsa onları söylerseniz sevinirim yada olmadı Asus servisin yolunu tutacağım
Format atmanın düzelteceğini sanmıyorum evet buyrun görüşleriniz benim için değerli ...Son olarak unutmadan fanında çok yüksek sesli çalıştığını söylemek isterim
içini açıp bi temizlemek şart anlaşılan Berke arkadaşımıza göre 
afedersin kardeşim tam o sırada Burak'ı arıyordum da