Astral Seyahat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Astral Seyahat
Son gunlerde daha fazla duyar oldum bu olayi. Mantigini tam cozemedim ama merak ettim. Internette bir iki arastirmadan sonra bende kafaya koydum. Benim bu olacaklar hakkinda hicbir korkum yok. Bazi insanlar deneyecekken korkulari yuzunden vazgeciyorlar. Benim bi sorum var. Aranizda bunu deneyip olumlu sonuc alan var mi?
 

Mert045

Üye
Ben tam çıkacaktim korktum uyandım.
Tam çıkacakken vücut yavaş yavaş karıncalanıyor. Ve ruhun bedenden çıkmaya çalışıyor. Hissediyorsun. Ben tam çıkıyordum vücut falan uyuştu ama 3 harflileri falan görüyormussun o yüzden korktum uyandım.
 
zamanında çok uğraştım bi keresinde başarıyordum konsantreyi kaybettim yapan biriyle tanıştım cinleri gördüm dedi ondan beri uğraşmıyorum
 
3harfliler nasıl bizim alemimize geliyorsa astrallede biz onlarınkini ziyaret ediyoruz

oturun oturduğunuz yerde ya rahat mı batıyor.
 

FlaxLy

Üye
Bende çıktım diyebilirim. Korkum felan yoktu. Çünkü annem gille tartışmıştım o sinirden ne oluyorsa olsun demiştim ve çıktım astrale...

Çıkarken karıncalanma oldu. Çok fenalaştım ne yapacağımı bilmiyordum öylece duruyordum

Astral seyahat'te olağan üstü varlıklar var.Doğrudur. Hatta seni sevmezlerse veya korkarsan sana musallat olabiliyorlarmış.Benim aklımdan bu yazı geçince gittim anneme sarıldım. Bir dahada çıkmadım
 
o kadar da değil yaw onlar seni göremezler daha doğrusu ilk çıktığında onları görme ihtimali çok ama çok düşük kafani yorma musallat olmazlar onlar başka alemde başka paralel de yer alıyorlar astrale çıktığımızda onlar ile bizim paralelimız farklı oluyor kafan rahat olsun
 
Ya ben bu asral seyat işini 1 Buçuk aydan beri her akşam tekrarlayarak yapıyorum ilk 2 hafta sadece karıncalanma ve uğultularla geçti daha sonra bu işi çırılçıplak denedim sanki kafa ve göbek deliğimin arasındaki bölge yerinden kalkıyormuş gibi bi şeyler oldu daha sonra ise daha fazla rahatlamak için bebekler için olan kekik yağı kullanmaya başladım her tarafıma sürüyordum annem kızıyordu ama olsun bunuda böyle devam ettirdim geçen gün karıncalanma uğultu ve sanki o dediğim vücut bölgelerinin yerinden kaltıktan sonra yeni bi olay daha oldu bi anda beyaz bi ışık saçıldı gibi oldu çok garip bi duyguydu ama o gece kusmaktan ölüyodum inşallah astral işini başarıcam
 
göbek deli bölgesi yerinden kalkıyor gibi olması göbek pamugundandır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...