Assassin's Creed HD S60v3 (N81/N82/N95) SymbianOS9.2 (240X320)


carvantes

carvantes

Üye
    Konu Sahibi
çok konuşulan bir pc oyunu olan assassin's creed'in symbian için ama 3D olarak karşımızda çok zevkli ve güzel bi oyun
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: maxiyaro, kalem76, abdn_abdn ve 9 diğerleri
dr.bahaeddin

dr.bahaeddin

Üye
daha önce eklenmedi mi bu konu?
 
oguziverson

oguziverson

Üye
paylaşım için saol
 
ahmetedip

ahmetedip

Üye
teşekkürler
 
luupuus

luupuus

Üye
ferret eklemişti ama o demoydu heralde
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
tşkr:oke:
 

degetaq1

Üye
tşk
 
koka89

koka89

Üye
arkadaşlar bu oyunda bi ağımda kaldım zıplayamıyorum karşıya :P
 
mpy

mpy

Üye
deniyorum çok güzele benziyor.
düzenleme: n95te çalışıyor ama pek hoşuma gitmedi.
 
carvantes

carvantes

Üye
    Konu Sahibi
leiche'e teşekkürler konuda düzeltme yaptığı için...:oke:
 

okan5891753

Üye
bndede 6120 classic var cok memunum
 
exe1454

exe1454

Üye
tesekkurler
 
rockhan

rockhan

Üye
arkadaşlar bu oyunda bi ağımda kaldım zıplayamıyorum karşıya :P

silahı değiştirip ufak bıçakları seçmen lazım karşıda bi yerde duvarda hedef var ona bıçağı atıp vurunca karşıya atlayacağın yer çıkıyor. sayı tuşları değil sağ üst tuş (nokia 6600 da default galeri tuşudur,geri tuşu olarak da bilinir.) o tuşla silah değişiyor.
 
Mahmut_91

Mahmut_91

Üye
Oyunun her yönü muhteşem olmuş , paylaşanın elleri dert görmesin... :)
 
ULTIMATE93

ULTIMATE93

Üye
kaliteli bi oyuna benziyo paylasım için tşk
 
Casy

Casy

Üye
ayrıca o makine s9.3
 
hull_ram

hull_ram

Üye
Saolasn
 
varhanoguz

varhanoguz

Üye
evet eklenmisti ama arkadasin dedigi gibi demoydu ve super bi oyun saol kardesim ...
 

erkanerkan91

Üye
Beyler şiddetle öneriyorum bu oyunu ...Mükemmel bişey :D ...9. levelde bi yerde takıldım kaldım yaw :D 3 tane abuk sabuk tuş var basamıyom falan geçen varsa bi yardım etsin :D
 

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
2
Görüntüleme
220
ömer talat katı
ömer talat katı
Cevap
10
Görüntüleme
529
ömer talat katı
Bahadir_fb
Cevap
0
Görüntüleme
512
Bahadir_fb
Haydar
Cevap
1
Görüntüleme
300
Amaru Shady


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt