Asphalt 6 HD (Desire HD'de Denendi!)

Sponsorlu Bağlantılar

kadir3831

kadir3831

Üye
kardeş sd bolumunude ındırdım aynen gameloft oyun asphalt ın içine attım onceden 501 dowland dıyordu şimdi 305 kaldı diyor:vur dedıgın gıbı de boyutu 1gb ta yakın eksık de ınmedi ama sorun nedir anlayamadım yardmcı olursan sevinirim telefon galaxy s i9000 sıkıntı olacagını sanmıyorum bu arada da aramıza hoş geidın bende yeni sayılırım zaten çok teşekkur ederim şimdiden :yuru:bigstar:
 


Diego Pablo Soe

Üye
dostum asphalt 6 dosyasını .nomedia klasörünün bulunduğu yere(gameloft/gsmes/asphalt 6) attım oyun çalışmıyor yardım pls..
 

barlas32

Üye
bende aynı deddiği gibi yaptım çalısmıyor

----------Eklendi @ 22:54:47 ---------- Yazıldı @ 21:04:44 ----------

Appplanetten yükledim ve çalısıyor aklınızda olsun 4 yıldızdan aşağısını yüklemeyin zaten yüklemiyor
 

OğuzcanAbi

Üye
Harika bir oyun
 

serttouch

Üye
Selam galaxy s i9000 aldım . Bu oyunları ***** yaptıktan sonra direk telefonamı atıyoruz. İphone da oldugu gibi cdyia tarzı oyun indirme programı varmı telefonda? Bu konuda yardımcı olurmusunuz teşekkürler.
 

ohalandeve

Üye
desire da çok kasıyor hiç oynanmıyor paylasım ıcın tesekkurler...
 

matejahuhsam

Üye
xperia arc da çalışırmı desem ??
 
repsool

repsool

Üye
telefonda 10 gb bos yer var 1133 mb bos yere ıhtıyac var yazıyor
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Selam sh0ck paylaşım için teşekkürler.. bende Samsung Galaxy Gio var, cihazımda Asphalt5 yüklü ve gayet te güzel oynanıyor, hatta birkaç denemede 4.level'a geçtim 185.000 dolar da para kazandım :aha:

Bilgin var mı acaba bu oyun Gio'da çalışır mı? versiyon 2.1 üzeri yazmış, Gio 2.2 android, 800 mhz CPU, 8 GB da SD kartım var. Gio'da deneyen var mı acaba? Yoksa ben indirip deneyeceğim :)
 
sh0ck

sh0ck

Üye
    Konu Sahibi
Selam sh0ck paylaşım için teşekkürler.. bende Samsung Galaxy Gio var, cihazımda Asphalt5 yüklü ve gayet te güzel oynanıyor, hatta birkaç denemede 4.level'a geçtim 185.000 dolar da para kazandım :aha:

Bilgin var mı acaba bu oyun Gio'da çalışır mı? versiyon 2.1 üzeri yazmış, Gio 2.2 android, 800 mhz CPU, 8 GB da SD kartım var. Gio'da deneyen var mı acaba? Yoksa ben indirip deneyeceğim :)


Kardeş daha yeniyim androidde. Sorularınızı cevaplayamadığım için k. bakmayın... Denemek lazım, Asphalt 5 açıyorsa açar diyemem, açmazda diyemem.. Deneyip Görmek gerekiyor.

Ben bitirdim bu oyunu Desire HD'de. Çalışmıyor diyenler yapamamışlardır.. :)
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Selam, denedim.. apk dosyası yüklenmedi.. sağlık olsun, android 2.3 güncellemesi geldiğinde bir daha denerim, belki kurulabilir o zaman :bigstar:
 

vince66

Üye
paylaşım için teşekkürler. ama 500 mb lık linkte problem çıktı. ordan indiremedim. bende netten arayıp baska linkler buldum. burdan indiremeyenler iiçin burdaki linkleri kullanabilirler. bunu paylaşmanın yasak olup olmadıgını bılmıyorum.




burdan 600mb 400 mb 500 mb dosyaları deneyebılırsınız. ben de sımdı ındırıyorum denemedım.
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Önce kurulum (apk) dosyasını yüklemeyi denemekte yarar var, yüklenebilirse data daha sonra indirilir. Yüklenmezse boşu boşuna 500 MB indirmek çok da mantıklı olmaz. Benim tele yüklenmedi mesela, ben de datayı indirmedim.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
SD linkini yenileyelim.
 
legolas29

legolas29

Üye
hvga sürümü varmıı
 


Üst Alt