yılın en uyumlu çiftii
burdada bir uyum yakalanmış.ehe

afrikalıların ne özelliği var kiAfrikaya siyahilerin yanına gitsin doyururlar onu![]()


Söylentiler var birsürüafrikalıların ne özelliği var ki![]()

ne gibi demicem konu kötü yerlere gidiyor...
Söylentiler var birsürü![]()


Bizde kötü yoldan çeviririz konuyune gibi demicem konu kötü yerlere gidiyor...
halit abi gelir şimdi...
evet evet güzel resimler![]()


Aynı Türkler gibi desene...
Bizde kötü yoldan çeviririz konuyu
Afrikalılar çok konuk severmiş![]()

zateb bu fotoğraf çekildikten sonrası bellii
Allah'tan tanışmıyorlar,tanışsalardı bu resim nasıl olurdu siz tahmin edin artık![]()


en güzel foto o çünkübu konuyu 3 gün öncede okumuştum hala aynı fotoğrafa aynı yorumlara devam![]()


bunu diyen kaçıncı kişisin acaba....belli belli o yüzden bi yorumdan 3 tane var![]()
hadi bi de ben yazim
iyiki tanışmıyolar bi de tanışsalar ne olurdu kim bilir![]()

