Praetor
Emekli Yönetici
Aşkı çok ilkel bir güdü olarak görüyorum ben.
aklında ya hep o varsa heP keşke dıyosan yada yapmamiştır dıyosan
pekı bu hıssı nasıl Yok edıceksın
Mesela açlık gibi...
Karnım aç ise ve bir yemeğe kavuşamıyorsam ne yaparım?..
Gider başka yemek yerim

Oturup da o yemeği koklamanın, izlemenin, o yemeğe yazılan şarkıları dinlemenin, o yemeği yiyen birisini izlemenin bana ne faydası var

İçeride tatmin olması gereken bir güdü varsa, bir şekilde tatmin edeceksin. Yoksa acı çekersin...

esra gel ota çicege böcege gidelim kız
