Aşk acısı ve unutma yolları?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici


aklında ya hep o varsa heP keşke dıyosan yada yapmamiştır dıyosan
pekı bu hıssı nasıl Yok edıceksın
Aşkı çok ilkel bir güdü olarak görüyorum ben.
Mesela açlık gibi...

Karnım aç ise ve bir yemeğe kavuşamıyorsam ne yaparım?..
Gider başka yemek yerim :D

Oturup da o yemeği koklamanın, izlemenin, o yemeğe yazılan şarkıları dinlemenin, o yemeği yiyen birisini izlemenin bana ne faydası var :D
İçeride tatmin olması gereken bir güdü varsa, bir şekilde tatmin edeceksin. Yoksa acı çekersin...
 
  • Beğen
Tepkiler: Şizofren_ ve vapur dumanı


vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
yani sonuç olarak benimde dün dediğim gibi amiyane tairle daldan dalaaa :D
 

pelın_

Aşkı çok ilkel bir güdü olarak görüyorum ben.
Mesela açlık gibi...

Karnım aç ise ve bir yemeğe kavuşamıyorsam ne yaparım?..
Gider başka yemek yerim :D

Oturup da o yemeği koklamanın, izlemenin, o yemeğe yazılan şarkıları dinlemenin, o yemeği yiyen birisini izlemenin bana ne faydası var :D
İçeride tatmin olması gereken bir güdü varsa, bir şekilde tatmin edeceksin. Yoksa acı çekersin...


banada ögretin şu olayı yahu
bitek benmi aşık oluyorum sevıyorum acı çekıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Masha
Masha

Masha

Üye



banada ögretin şu olayı yahu
bitek benmi aşık oluyorum sevıyorum acı çekıyorum
Etki bırakan biz olmalıyken erkekler etki bırakıyor. Aşırı bağlanmak sonucu etkiler.
En iyisimi rahat olacaksın ona tapacak kadar sevmek değilde belli etmeden normal bir sevgi yetecektir.
Herşeyin olmayacak kısacası hayatını ona bağlamayacaksın.
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
banada ögretin şu olayı yahu
bitek benmi aşık oluyorum sevıyorum acı çekıyorum
Tadında bıraktığın sürece bu saydıkların aslında o kadar da kötü duygular değil :)
Nasılsa bir başkası çıkacak karşına... Rahat ol :)
 
Şizofren_

Şizofren_

Üye
    Konu Sahibi
Aslında aşk acısı çok kolay geçer unutulur. Ama çoğu kişi aşk acısını saplantıya dönüştürür. Acı çekerken hayallere dalar sadece güzel anıları hatırlar, müzik film dinler, kendini üzen ne varsa yada onu hatırlatacak hoşuna gider. O artık saplantıdır işte. Ben inanmıyorum bunun aşk acısı olduğuna. Bırakın kendınıze ezıyet etmeyi. Gidenin arkasından ağlamak ahh ahh yapmadığımız yada yapılmayan şeylermi aslında. Fakat bunların çok boş olduğunu ileride anlayabiliyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
greenmile

greenmile

Üye
kendini ota,çiceğe,böceğe vereceksin zamanla geçer.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı

pelın_

:ehe esra gel ota çicege böcege gidelim kız
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
Şizofren_

Şizofren_

Üye
    Konu Sahibi
ot çiçek neyse de böcekler rahat durmayabilir:ehe Arıda bir böcek ve her çiçekten bal alır.
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Otu tavsiye etmiyorum... Bırakması zor oluyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve pelın_
Şizofren_

Şizofren_

Üye
    Konu Sahibi
Olur olur bal gibi olur...
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt