TahtalıKöyünMarangozu
Üye
Ascend G7 Gta Sa kasma sorunu
Merhaba arkadaşlar dün uzun araştırmalar sonucu Ascend G7 Gold telefonu aldım.Ama şuanda hayal kırıklığına uğradım.Gta San Andreası en düşük ayarlara alsam bile oynayamıyorum çok fazla kasıyor.Bundan önceki cihazım S3 miniydi onda düşük ayarlarda ara ara kasmalar yaşayarak oynayabiliyordum ki o telefonla bunun arasında ciddi bi performans farkı olması gerekirdi.1.0 Ghz çift çekirdekli ve 1 gb ramli bir cihazda neredeyse hiç kasmadan oynayabilirken,1.2 Ghz dört çekirdekli ve 2 gb ramli bir cihazda bu kadar çok kasması tuhafıma gitti.Bazı arkadaşlar 64 bit olduğu için henüz optimizasyon olmadığı için kastığını söyledi ama pek kafama yatmadı.Sizce sorun neyden kaynaklanıyor yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Not:S3 mini rootlu Ascend g7 rootsuz.
Not:S3 mini rootlu Ascend g7 rootsuz.
