Başta ben de böyle düşünmüştüm ama arkafaş Z2sini bayağı seviyor gibiydi bir de beğenmese neden tekrar Z3 yazsın diye düşünerek Z3 demiştim.Normalde Bana hitap eden telefon bunlar arasından Xperia Z3'tür şiddetle tavsiye ederim ki kendim de Z2 alıcam inş. Ama eğer ki maddi bir sıkıntın olmadığı halde Z2'yi kullanıp sattıysan demek ki beğenmemişsin ve Xperia serisi sana göre değil. Z3'e hiç bulaşma derim, pişman olursun nerdeyse aynı telefon Z2 ile. Direk Note 4 al gitsin. G3'e bakma zaten ekranı güzel ama performans sıkıntısı var.

baya bir önce demişsin. Z2, Nisan 2014'te piyasaya sürülmüş zatenArkadaşlar baya bi önce Z2 kullandım sattım şimdi ise aklımda Z3 NOTE 4 NEXUS 6 LG G3 32GB var hangisini almalıyım sizinde önerilerinizi bekliyorum
O da yurtdışında piyasaya sürülmüş...Birkaç hafta = baya bi :eek:baya bir önce demişsin. Z2, Nisan 2014'te piyasaya sürülmüş zatenO da yurtdışında piyasaya sürülmüş...
Kardeşim temmuz sonu aldım 1 2 aydır kullandım onu diyorumbaya bir önce demişsin. Z2, Nisan 2014'te piyasaya sürülmüş zatenO da yurtdışında piyasaya sürülmüş...
