samsunggio
Üye
arkadaşlar lütfen gio kullanıcıları bi bakar mı?
benim telefonnum usb ile bağlandığımda eskiden çıkıyordu usb bağla hata ayıklama modu falan şimdi çıkmıyor pc bağladım şarj oldu bilgisayara bağlayamıyorum lütfen yardım edin. 2, sorunum ben güncelleyemedim die servise verdim onlarda 2,2,1 yükleyip verdiler en son yasal sürüm dediler ee kies te yok mu 2,3,3 nasıl iş bu anlamadım bi türlü lütfen yardım edin

