arkadaşlar lütfen gio kullanıcıları bi bakar mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

samsunggio

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar lütfen gio kullanıcıları bi bakar mı?
benim telefonnum usb ile bağlandığımda eskiden çıkıyordu usb bağla hata ayıklama modu falan şimdi çıkmıyor pc bağladım şarj oldu bilgisayara bağlayamıyorum lütfen yardım edin. 2, sorunum ben güncelleyemedim die servise verdim onlarda 2,2,1 yükleyip verdiler en son yasal sürüm dediler ee kies te yok mu 2,3,3 nasıl iş bu anlamadım bi türlü lütfen yardım edin
 


cool_eagle

Üye
servisin haberi yok heralde 2.3.3 çıktığınadn :S telefonu bağlayamıyorsan kies i kaldırıp tekrar kur bence
 

samsunggio

Üye
    Konu Sahibi
telefon bağlamalık durum şu hani bağladığında usb bağla hata modu çıkıyordu ya şimdi o yok işte direk şarj oluyor pc taktıgımda pc bağlanamıyorum yani ve serviste baya şaşırmış artık :)
 

yasinyildizzz

Üye
bilgisayarım-özellikler-aygıt yöneticisi-orada bilinmeyen bi aygıt var onu güncelleyin üstünden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt