cihan628
Üye
Arkadaşlar Çok Saçma Bir Şey Oldu!!!
İpad de fotoğraflar ve mail simgesi gitti yani simgesi gitti derken kendisi duruo ama küçük ikon fotosu yok üstünde bembeyaz duruyo tıklıyınca çalışıyor ama sizce ne yapmam lazım.
- - - Eklendi - - -
tmm beyler yaptım
cydiadan masks ı indirdim ikonları değiştirdim fotoğraf ve mail simgesi gelince masks ı kaldırdım eski haline geldi
sizinde aklınızda bulunsun biraz kafayı çalıştırınca oluyor 
- - - Eklendi - - -
tmm beyler yaptım
cydiadan masks ı indirdim ikonları değiştirdim fotoğraf ve mail simgesi gelince masks ı kaldırdım eski haline geldi
sizinde aklınızda bulunsun biraz kafayı çalıştırınca oluyor 
