Arkadaşlar Çok Saçma Bir Şey Oldu!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cihan628

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Çok Saçma Bir Şey Oldu!!!
İpad de fotoğraflar ve mail simgesi gitti yani simgesi gitti derken kendisi duruo ama küçük ikon fotosu yok üstünde bembeyaz duruyo tıklıyınca çalışıyor ama sizce ne yapmam lazım.

- - - Eklendi - - -

tmm beyler yaptım :D cydiadan masks ı indirdim ikonları değiştirdim fotoğraf ve mail simgesi gelince masks ı kaldırdım eski haline geldi :D sizinde aklınızda bulunsun biraz kafayı çalıştırınca oluyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kingzeck


PaTRoN23

PaTRoN23

Üye
İpad de fotoğraflar ve mail simgesi gitti yani simgesi gitti derken kendisi duruo ama küçük ikon fotosu yok üstünde bembeyaz duruyo tıklıyınca çalışıyor ama sizce ne yapmam lazım.

- - - Eklendi - - -

tmm beyler yaptım :D cydiadan masks ı indirdim ikonları değiştirdim fotoğraf ve mail simgesi gelince masks ı kaldırdım eski haline geldi :D sizinde aklınızda bulunsun biraz kafayı çalıştırınca oluyor :)


Sebebini buldun mu peki ne yapınca o sorun oluştuki ?
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
Jailbreak den sonra benim ipad3de oyle olmustu
 
wade_flash.3

wade_flash.3

Üye
O sorun jailbreak sonrasında oluyor. Belirli bir sebebi yok, genelde cydia'dan birşey yükledikten sonra oluyor. Springboard'ı yeniden başlatınca düzeliyor. :)
 

MuhammedAliAKB

Üye
geçmiş olsun :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt