arkadaslar c6.01 telefonu modem olarak kullanıyorum .

Sponsorlu Bağlantılar

ümran

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar c6.01 telefonu modem olarak kullanıyorum .
kabloyla pc ye bağlıyorum yani hem sarj alıp hem vermesi bi sorun yaratırmı .?
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
sorun olmaz
joikuspot programı ile kablosuzda bağlayabilirsin
 
SilentOne

SilentOne

Üye
joiku amaca ile daha rahat edersin bnce onu dene ama bn hiç kablo ile bağlayamadım win 7 hata veriyor
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
pc de bluetooth yok bağlanırmı ki ?
 

Emil_Ceferli

Üye
baglanir. Wifi olsun yeter
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
detaylı anlatabilirmisin kardes
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
pc de wireles olması gerekiyomu ?
 
TheCower

TheCower

Üye
Evet gerekiyor ya da wifi modem olsa da olur
 


Üst Alt