arkadaşlar acil yardım edin telefon alıcam

Sponsorlu Bağlantılar

berkant6767

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar acil yardım edin telefon alıcam
arkadaşlar 600 tl civarı bir telefon alıcam lumia 520 düşünüyorum baktığımda o fiyata sadece galaxy ace vardı o da lumia dan daha kötü diye düşünüyorum sizce lumia 520 almalımıyım ?
 


maskedboy

maskedboy

Üye
bence cevap belli hiç düşünmedeb general mobile discovery alabilirsin özellikleri 4.7 inc hd ips ekran-8mp kamera-android 4.2-4 çekirdekli 1.2 ghz işlemci-1 gb ram vs bence hiç düşünmeden al eğer merak ediyorsan donanım haber ve youtube da inceleme videoları var bakabilirsin
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence de General Mobile Discovery'i incele ama oyun vs oynamazsan Lumia 520 daha iyi olur.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Fazladan stok alıp karaborsadan şu gm'yimi satsam,iyi kazanç olur
Üstte yazılanların aynısını yazıcağım ama almayı düşünürseniz mavi rengi tavsiye ederim daha hoş durmuş o telefonda
 

salam741

Üye
Kardeş 600 tl diyon bak iyi dinle 50-60 daha koy samsung galaxy s advance al veya ace2 tamammı wp8 bırak onun zamanı ilerde alıcaksan htc belki ama dediklerime bak olmuyorsa motorolla atrix ama general mobile bulaşma.

- - - Eklendi - - -

Kardeş 600 tl diyon bak iyi dinle 50-60 daha koy samsung galaxy s advance al veya ace2 tamammı wp8 bırak onun zamanı ilerde alıcaksan htc belki ama dediklerime bak olmuyorsa motorolla atrix ama general mobile bulaşma.
 


Üst Alt