Aranızda hiç benim gibi hançerlenen varmı?


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar, uzun süredir bir kız arkadaşım vardı. gerçekten çok seviyordum onu. bir gün telefonda konuşurken çok kontörünün olmadığını bildiğim için kapat ben seni arayım demeye çalıştım ama devamlı konuştuğu için ben kapat diyebiliyorum, hemen bişey söylüyo sözümü kesiyordu. gerisini getiremiyordum cümlenin. sonunda kapat deyip duruyon dedi suratıma kapattı. ve ardından hakaretlerle dolu bir sms. hakaretlerinin hiçbirini takmadım ama aralarında tek bir kelime vardıki beni yıktı. "DUYGUSUZ" evet bana duygusuzsun demişti. ben hiçbişey yapmadım sadece ne olup bittiğini bir mail ile gönderdim. daha sonra durumu öğrenince özür diledi. özürün kabul de dedim, duygusuz kelimesi neydi öyle? dedim. yıktı beni dedim. sinirle olmuştu. gerçekle bir alakası yok dedi. büyüklük sende kalsın affet dedi. affettim. daha sonra gerçek dışı kendi hayalleriyle kendisini aldattığımı söyledi. ve ordada beni yıkan bir kelime vardı. "NAMUSSUZ". evet sırf aldattığımı düşündü ama aldatmadığımı kendiside biliyordu. aradan çok geçmeden bir sms attı. sadece seni kıskandığım için söyledim onu. dedi. bende kendisine çok kırıldığımı söyledim. kırılacak birşey yok dedi. nasıl yok dedim. aynı şeyi ben sana söylesem kırılmazmıydın dedim. kırılırdım ama sen olduğun için geçerdi hemen dedi. bende pekala dedim bu kezlik de affedeyim dedim. affettim. ama hala gerçekle alakası olmayan kafasındakileri söylemeye devam ediyordu. sebepleri dinlemeden önyargılı davranarak küsüyordu. ben artık sabredemiyordum. ve en sonunda kendisine artık küseceksen, önyargılı davranacaksan, bana böyle ağır kelimeler söyleyeceksen bu iş bitsin dedim. ben hayır bir daha öyle yapmıyacağım diye bir cevap beklerken tam tersine bitsin o zaman dedi. tmm dedim. ve arada bir kaç böyle benzer olay ve bir mail "HAYVANSIN". bu durumdan sonra ben artık gerçekten yıkılmıştım. çünkü insanı sadece sevdikleri üzebilir. evet anlattığım bütün olaylar gerçekten böyle. kesinilikle abartma veya yalan yok. şimdi soruyorum:
Aranızda böyle hançerlenen, aşağılanan, hakaret edilen oldumu? Suç kimde? onu affedip ona tekrar hakaret etme şansı veren bende mi? yoksa onda mı?
yorumlarınızı bekliyorum...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Konunun başlığında sorduğun soruya cevap vereyim; Bu konuşmalarından dolayı hancerlemeyi soruyorsan Ben kız arkadaşımı bırak kralına kendime böyle hakaret ettirmem..Onun için bende böyle bir hancerleme olmadı.

Şimdi anlattıklarını okudum ve şu yargıya vardım;

1.Kız patavatsız.(Konuşmaları bakımından)
2.Sevginin ne olduğunu bilmiyor.

sen bekle hiç çağrı mesaj atma ondan bekle bir süre. Zaten seni seviyorsa sana bir adım gelecektir. SAYGI OLMAYAN YERDE Ne huzur olur ne aşk olur...Hiçbirşey olmaz..:oke:



saygıLar
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
evet dediğin gibi patavatsız. zaten çağrı sms filan da atmıyorum. dediğin gibi sevmişse gelir, sevmemişsede üzülmeye değmeyen biridir. yorumun için gerçekten çok teşekkür ederim. gerçekten bana büyük bi destek oldu.
 
Nazy

Nazy

Üye
Kızlar deniz gibidir....
anında döner dalgayı

olur böyle şeyler

Bende hiç beklemediğim bir anda sevgilimden ayrılmıştım
senin yine durumun iyi... çünki sana hakaret ediyor... unutma ihtimalin yüksek

benim sevgilim bana saygı duyardı hemde aşırı
ve birden bire 1 günde öyle bir değiştiki
şok oldum beni sevmediğini benden ayrılacağını
hatta başka birinin olduğunu iddaa etti
bana olan sevgisi bitmemişti, bundan emindim ama
aile baskısı yüzünden bana bunları söylemek zorunda kalmıştı
benden ayrılmak , bana kötü davranmak zorunda kalmıştı
2,5 yıl boyunca kahrolmuştum (bu 2.5 yıla askerlikte dahil)
 

researcher

Üye
sevenler arasinda akla uygun olmayan davranislar coktur ama asilir....

bunun yaninda bir olgunluk sorunu var galiba....onun asilmasi ancak zamanla olur.....(birazda zordur)..
 
canturgay

canturgay

Üye
uğraşmayacaksınn...gelirse diye bi seçenek koymayacaksınn..
 
CEREN

CEREN

Üye
ya bence suç sende bukadar hakaret etmiş sen herdafasında afetmişsın belkı bıraz daha sert davransaydın oda bunlara cesaret edemezdi ve daha düzgün davranabılırdı sana karşı
ayrıca bu yaptığı davranışlar ayrılığın habercıdsıdır tabı yanlış bı yöntem secmiş sonuçta ortada paylaşılan bı aşk varmış zamanında
neyse bunlar benım düşüncem umarım seni kıracak bişey yazmamışımdır..
ha bıde lütfen çoğul konuşmayalım herkes bır değildir;)
 
c3r3n

c3r3n

Üye
DiaBLoS™;976857' Alıntı:
1.Kız patavatsız.(Konuşmaları bakımından)
2.Sevginin ne olduğunu bilmiyor.

SAYGI OLMAYAN YERDE Ne huzur olur ne aşk olur...Hiçbirşey olmaz..

çok doğru..
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
hayır kırılmadım kesinlikle, tersine yol gösterdiğiniz için sevindim. gerçekten çok teşekkür ederim. Maxicep'i sevmemin en büyük nedeni bu. gerçekten bir aileyiz. derdimizi, sevincimizi paylaşıyoruz. benim en çok hoşuma giden durumdur. gerçekten iyiki var maxicep, iyiki varsınız. derdimi paylaştığınız için, yol gösterdiğiniz için gerçekten hepinize minnettarım. teşekkür ederim.
 
POSİTİVEX

POSİTİVEX

Üye
hayatımda hiçbir kızla (bayanla) çıkmadığım için böyle sorunlarla hiç karşılaşmadım.:kop:
ama böyle birşey olsa iki katı karşılık görürdü benden. hiç uğraşamam böyle şeylerle.:box
naz yapmam naz yapan kadını da sevmem.:box
bayanlara karşı aşk duygusu acaba bende kayboldu mu ne. :kop:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
Dostum yanlış anlama ama çizdiğin yolu değiştir ;)
2 çıkar yolun war ya onu kaby edeceksin yada kendini mahf edeceksin. ikisi bir arada olmadan sadece onu kayetsen ii olur.

bu arada alttan aldıkça işin suyu çıkar bunuda bil ;)

ii forumlar
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Dostum yanlış anlama ama çizdiğin yolu değiştir ;)
2 çıkar yolun war ya onu kaby edeceksin yada kendini mahf edeceksin. ikisi bir arada olmadan sadece onu kayetsen ii olur.

bu arada alttan aldıkça işin suyu çıkar bunuda bil ;)

ii forumlar
öneri için teşekkür ediyorum, zaten bende senin düşündüğün gibi artık unutma yolundayım. seven insan aynı hatayı çok kez yapmaz. demekki sevmemiş. kendisi kaybeder. teşekkür ederim.
 
mservank

mservank

Üye
Ömrüm boyunca hep şuna inandım: Karşındaki kişinin ettiği hakaretleri dikkate almayacaksın, sen namussuz,hayvan olmadığına göre sorun yok.
Arkadaşlarından kazık yiyen biri ne demek istediğimi iyi anlar,ama asla o hakaretleri unutamazsın.
Zaten karşındaki böyle şeyler diyerek ne mal olduğunu ortaya koymuştur.
Sana tavsiyem kafana takma yani hiç öyle biriyle karşılaşmamış gibi ol ve olur da bir gün kapına gelirse kendi adıma söyleyim ben tekrar çıkmayı kabul etmezdim.;)
Kız dediğiniz gibi patavatsız ve böyle şeyler diyenin zaten sevgisi olmaz .Ne mutlu ki sana gerçek yüzünü görmüşsün.
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Ömrüm boyunca hep şuna inandım: Karşındaki kişinin ettiği hakaretleri dikkate almayacaksın, sen namussuz,hayvan olmadığına göre sorun yok.
Arkadaşlarından kazık yiyen biri ne demek istediğimi iyi anlar,ama asla o hakaretleri unutamazsın.
Zaten karşındaki böyle şeyler diyerek ne mal olduğunu ortaya koymuştur.
Sana tavsiyem kafana takma yani hiç öyle biriyle karşılaşmamış gibi ol ve olur da bir gün kapına gelirse kendi adıma söyleyim ben tekrar çıkmayı kabul etmezdim.;)
Kız dediğiniz gibi patavatsız ve böyle şeyler diyenin zaten sevgisi olmaz .Ne mutlu ki sana gerçek yüzünü görmüşsün.
gerçekten tamamınada katılıyorum. diyecek bir sözüm yok. kapıma geldi zaten ama geri çevirdim. dediğin gibi hiç olmamış gibi davranıyorum artık. teşekkür ederim
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
kız senle resmen cocuk gibi oynuyo
 

_KadirşinaS_

Üye
Hatalı olan sensin. Bu kadar vefakar olmak, bu kadar insaflı olmak, bu kadar aşık olmak ve bu kadar yanlış birine aşık olmak senin suçun. Ama sen suçlu olmaya devam et. Mutlaka kendine uygun bir suç ortağı bulacaksın.Üzme kendini:oke:
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Hatalı olan sensin. Bu kadar vefakar olmak, bu kadar insaflı olmak, bu kadar aşık olmak ve bu kadar yanlış birine aşık olmak senin suçun. Ama sen suçlu olmaya devam et. Mutlaka kendine uygun bir suç ortağı bulacaksın.Üzme kendini:oke:
sağol :), bulurum inş. teşekkür ederim. :oke:
 
schumici

schumici

Üye
kardeşim bırak boşver yaa kendi kaybeder. eğer böyle dengesiz davranıyosa ve umudunla sabrın tükendiyse hadi kızım sana güle güle diycen ve dönüp gitcen. işte o zaman kıymete biniyosun emin ol kardeşim üzme canını
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim bırak boşver yaa kendi kaybeder. eğer böyle dengesiz davranıyosa ve umudunla sabrın tükendiyse hadi kızım sana güle güle diycen ve dönüp gitcen. işte o zaman kıymete biniyosun emin ol kardeşim üzme canını
aynen dediğin gibi yapıyorum kardeşim zaten. kendi kaybeder. derdimi paylaştığın için teşekkür ederim kardeşim.
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Kardeş Eğer Gerçekten Yaşanacak Bir Aşk İstiyorsan İşte Çok Basit Bir FormüL :

1 - Sevgi
2- Saygı
3- Güven

Eğer Bir BeraberLikte BunLar Varsa İşte O Aşka Hiç Bir KötüLük Karşı Koyamaz.. Zira Aşkı Sevgi,Saygı ve Güven BesLer.. BunLarın Biri EksiLdi mi O Aşk Yavaş Yavaş SoLar Gider..


Vay Be Ben de Konuştum Haaa ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt