Tavsiye Aradığım Telefonu Nasıl Bulurum Yardıma İhtiyacım Var


Ns_Lion

Ns_Lion

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar, Tasarımına hayran olduğum için Htc One M8 almak istiyorum ama bi türlü bulamadım piyasada. Online alışveriş sitelerinde var birkaç yerde ama İthalat garanti olması nedeni ile güvenemedim. Türkiye garanitli sıfır cihazı nereden bulurum acaba . Teşekkürler iyi forumlar.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Çok İyi Moral Veririm Ben :D Bulamazsın Diyebilirim :D Bulsanda Dediğin Gibi İthalatçi Garantilidir.yada Telefoncu Telefoncu Gezeceksin Belki Birinin Elinde Kalmiştir Satılmamiştir Tabi Alırkende Sor Garantisine Kim Bakıyor Diye
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
M8 kalmadiki piyasadan kalkti diye biliyom 0 bulamassin italatci haric veya telefonculara gidicen gezicen elinde kalmişsa 2 el falan satamadiysa
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
By_Casparov

By_Casparov

Üye
Zor bulursun ama imkansız değil tabiki. 2. El alınmış az kullanılmış bulursun belki
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Buğra

Buğra

Admin
M8 bulsan da almanı tavsiye etmem çünkü eski bir cihaz ve eski cihaza para vermenin pek bir anlamı yok. Zaten artık piyasada olmadığı için elinde kalanlarda ucuzdan vermeyebilir :)
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
M8 bulsan da almanı tavsiye etmem çünkü eski bir cihaz ve eski cihaza para vermenin pek bir anlamı yok. Zaten artık piyasada olmadığı için elinde kalanlarda ucuzdan vermeyebilir :)
Ben Lumia 820 yi 400 TLye Aldım Valla :D İnternette Aradım Taradım Yok Ankrada Kızılaya Kadar Tüm Telefoncuları Sordum Yine Yok Rizeye Gittim Ramazan Bayramında Girdiğim İlk Dükkanda Sıfır Kapalı Kutulusunu Buldum Sarı Renkli Jelatinini Ben Yırttım Kutunun :D Kaç PAra Dedim 400 Dedim Neredeyse Üstüne Dahada Para Ekleyecektim Yani :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall ve Buğra
By_Casparov

By_Casparov

Üye
Merhaba arkadaşlar, Tasarımına hayran olduğum için Htc One M8 almak istiyorum ama bi türlü bulamadım piyasada. Online alışveriş sitelerinde var birkaç yerde ama İthalat garanti olması nedeni ile güvenemedim. Türkiye garanitli sıfır cihazı nereden bulurum acaba . Teşekkürler iyi forumlar.

bu linkden bi kontrol et bakalım
 

zekia

Üye
Merhaba arkadaşlar, Tasarımına hayran olduğum için Htc One M8 almak istiyorum ama bi türlü bulamadım piyasada. Online alışveriş sitelerinde var birkaç yerde ama İthalat garanti olması nedeni ile güvenemedim. Türkiye garanitli sıfır cihazı nereden bulurum acaba . Teşekkürler iyi forumlar.

984 lira
 
Ns_Lion

Ns_Lion

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler hocam ama ithalat garanti bu yüzden almadım. J5 aldım mecburen telefona ihtiyacım vardı çok. Ucuz diye j5 aldım.
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt