Arabamı Degiştiricem Kararsız Kaldım :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Arabamı Degiştiricem Kararsız Kaldım :(
Şuanki Arabam Bu Mercedes CLS 350





Almak İstedigim Araclar Bunlar Kararsız Kararsız Kaldım.
Bu Arac Audi R8 Bunu Düşünüyorum Ama Bide Siz Söyleyin Hangisi Daha Kullanışlıdır ?




Birde Bu var BMW M5


 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Haha ha:ehe
 

Perfect!

Üye
bmw m5 al bence
Bende var çok memnunm :)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
bence değiştirme araban çok güzel görünüyor
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Neden değiştiriyorsun ???
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
mercedes agır araba iş adamlarına gidicek ben biraz spor bana yakışıcak bişey istiyorum daha yaş 19 :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
hepsi güzel vallah :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeş , sen bu arabaya ağır diyorsan pess artık . :ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
araba Agır derken Bana Gitmiyor Nebilim Yaşıma Göre Agır Kacıyor Sanki Bana Öyle Geliyor :s
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kaça veriyorsun ..
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Benim Arabayı 75.000 € Vermeyi düşünüyorum
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Mercedes ağır araba doğrudur,Spor istiyorsan git BMW al mercedesden farkı biraz daha spor ve havalı olması:ehe
benim hayalim hep 2004-2005 Bmw M3 dür:D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Şu anki arabam CLS350 diyorsun , fakat arabanın resminde CLS320 yazıyor ..!
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
evet o arabayada Baktım Kullandımda Oda Süper Bişey :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Demek sende daha lüksü var , düşüğüne bakıyorsun .. İlginç ..
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;2167852' Alıntı:
Şu anki arabam CLS350 diyorsun , fakat arabanın resminde CLS320 yazıyor ..!

Benim Araba CLS 350 fakat Arabamın Resmi Olmadıgı İçin İnternetten Koydum...
Bi üst Modelinin Koymuşum Demekki :s
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Onur kardeşim , kusura bakma ama alınma da , ben inandırıcı bulmadım ...
Bu benim şahsi yorumum .
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
bunun bi kusuru yok :) alicim Herkez Kendi Yorumunu Yapar İyi Yada Kötü :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Muhakkak . Saygı çerçevesinde her daim öyle olmalı .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt