Haber Appleden Sonra SE Sırası LG'de!

Sponsorlu Bağlantılar



DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
1500 tl bandına düşen 5s in fiyatını tekrar 2000 tl ye geri çektiler olan bu.
Normalde 700 TLlik Telefon Gözümde Sıfır Yani 2.Eli Değil Zaten 5S Üretimini Durdurmuşlar Bundada Şu Turkcelin Telefonları Gibi Olmasın Arka Kapakda SE Anakartta 5S Filan Yazar :D Asgj
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Nokia ips kullanmadı diye biliyorum 808 amoled.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
The Pancar

The Pancar

Üye
İsmi mi SE olacak ?
 

MaxipmaN

Üye
Doğrudur Mübarek 701 IPS 808 Amoled C7 Amoled Ama 701 de Ekran Koruyucu Açıkken Beyazlıklar Çok Belli Oluyor 808de Öyle Bişey Yok Siyahsa Siyah Işık Süzülmeside Yok 808de 701 De Detaylı Baktınmı Rahatsız Eden Ekran Ledleri Görünüyor Yanlardan

808 Amoled :trip: 701 Ips :duello:
yanlış bilgi için özür :D
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
SE adında bir model çıkarmaları imkansız.Mini model gündemde ismi artık ne olur bilinmez ama SE imkansız.
 

Emre

Üye
göreceğiz.
 
0MG90

0MG90

Üye
LG G5 SE isminin patenti alınmış. Kesin konuşmamak lazım.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Şubat ayında patent alınmış bu halde isimden esinlenen apple mı oluyor?

Kim kimden gördüyse artık esinlendi demek de yanlış zira SE gibi saçma takılı bir model tesadüfi ya da esinlenme ile olamaz.
S olur Mini olur Compact olur SE ne peki small edition mı?

Saçmalık Lg'ye yakışmaz ama Şubat ayında patent alındı demeleri düşündürücü.
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Sony Compact serisi ne fiyatı ne de donanımıyla mini bir cihaz değil.Belli bir güncelleme desteği alması çok normal.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
    Konu Sahibi
Şubat ayında patent alınmış bu halde isimden esinlenen apple mı oluyor?

Kim kimden gördüyse artık esinlendi demek de yanlış zira SE gibi saçma takılı bir model tesadüfi ya da esinlenme ile olamaz.
S olur Mini olur Compact olur SE ne peki small edition mı?

Saçmalık Lg'ye yakışmaz ama Şubat ayında patent alındı demeleri düşündürücü.
Birazdan Kavga Çıkar :kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 


Üst Alt