Apple, Siri'yi kırpma kararı aldı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
wtf!! :D neden yazdın ki sen şimdi onu :kıskıs:
 

NeoV

Üye
Böyle komik bir video görmedim. "Aşağıdaki videonun ise gerçek olup olmadığı konusunda herhangi bir bilgi yok." denmiş haberde ama bunun gerçek olmadığını videodaki kişinin Siri'ye ilk kurulumda adının "Shut the f... up" olduğunu belirttiği için Siri'nin de ona öyle seslendiğini anlamayacak bir şey yok. Bunu buraya Siri küfür etti diye koymanın da anlamı yok.

Haklı olabilir. Bunuda Apple'a dava açmak için yapmış olabilirler. Maksat para koparmak.

- - - Eklendi - - -

wtf!! :D neden yazdın ki sen şimdi onu :kıskıs:

Kimsenin anladığını zannetmiyorum. :D Hoş geldi kulağıma. :D
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
Haklı olabilir. Bunuda Apple'a dava açmak için yapmış olabilirler. Maksat para koparmak.

- - - Eklendi - - -



Kimsenin anladığını zannetmiyorum. :D Hoş geldi kulağıma. :D
ben anladım :zzz: hem anlamayanlar için translate diye bir şey var zaten :hih:
 
Matador03

Matador03

Üye
Çıkacak diye biliyorum bir yerde okumuştum
 
serinaga

serinaga

Üye
Yaw en iyi telefon muhabbetinin Lumia 900 demesi şaka gibi :aha:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Afedersiniz ama sugar daddy ne demek :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt