ooh iyi iyi güzel çok güzel bir haber bu hem cana yakın hem cebe yakın
Samet.25
yaparsa iyi olur apple ıcın ama kalıte duser gibime geliyo sonucta apple ın bi tarzı var sade genelde aynı renkler beyaz siyah ve kullandıgı malzemeler kalıtelı sımdı plastık cıkaracak cin malı ıphonelerden ne farkı kalacak merak edıyorum
Ya Apple saçmalamış Apple ın bir kalitesi var ona yakışan her yıl bir tane telefon çıkarmak Samsung değilki 2 ayda bir telefon çıkarsın steve jobstan sonra politika baya değişmiş