Apple plastik iPhone üretecek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

LimePie

Üye
ooh iyi iyi güzel çok güzel bir haber bu hem cana yakın hem cebe yakın
 

Samet.25

yaparsa iyi olur apple ıcın ama kalıte duser gibime geliyo sonucta apple ın bi tarzı var sade genelde aynı renkler beyaz siyah ve kullandıgı malzemeler kalıtelı sımdı plastık cıkaracak cin malı ıphonelerden ne farkı kalacak merak edıyorum
 

SheFy

Üye
zenginler almaz o zaman. sonucta en iyisi en pahalisi dusuncesindeler
 
Ya Apple saçmalamış Apple ın bir kalitesi var ona yakışan her yıl bir tane telefon çıkarmak Samsung değilki 2 ayda bir telefon çıkarsın steve jobstan sonra politika baya değişmiş
 

Heroata

Üye
Bence sadece plastigi deisse sistem saglam dursa, benc eii olr bedavaya xd
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...