Topal Pire
Üye
Bir ara birkaç maceracı kışın iPhone'un harita bilgisine güvenerekten yola çıktı ve çığ altında kalarak ölmüşlerdi. Hatta o ülkede iPhone'un harita kullanımı yasaklanmıştı. Harita işinde Nokia bence gayet başarılı...apple'ın harita uygulaması zaten sorunluydu. ayrıca apple neden harita uygulamasına bu kadar taktı anlamıyorum. eğer altyapın yoksa hiç bulaşmıyacaksın bu işlere. google, yandex, nokia ve daha pek çok kaliteli harita uygulaması zaten mevcut.
eğer dağıtıldıysa bile geri toplar apple