Haber Apple, iPhone 6'daki Hata İçin Özür Diledi

Sponsorlu Bağlantılar

Topal Pire

Topal Pire

Üye
apple'ın harita uygulaması zaten sorunluydu. ayrıca apple neden harita uygulamasına bu kadar taktı anlamıyorum. eğer altyapın yoksa hiç bulaşmıyacaksın bu işlere. google, yandex, nokia ve daha pek çok kaliteli harita uygulaması zaten mevcut.
Bir ara birkaç maceracı kışın iPhone'un harita bilgisine güvenerekten yola çıktı ve çığ altında kalarak ölmüşlerdi. Hatta o ülkede iPhone'un harita kullanımı yasaklanmıştı. Harita işinde Nokia bence gayet başarılı...
 


kahraman333333

kahraman333333

Üye
hack olayı kullanıcıların hatası olduğu açıklandı zaten bazı kişilere özellikle odaklanılmış ve güvenlik sorusunu deneyerek almışlar resimleri
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
güvenlik sorusunu deneyerek almaları imkansız çünkü bir kaç kez şifre yanlış girerse hesap otomatikman kapanır ve doğrulanmadığı sürece açılmaz.
benim hotmail adresime de girmeye çalışanlar olmuş. ben hesabı doğrulayana kadar 45 takla attım. eski attığım mailler, daha önceki şifrelerim falan bunların hepsini söyleyerek ancak geri alabildim.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Koskoca Apple, Samsung'un lisanslayıp Tizen'e, Jolla'nın lisanslayıp Sailfish'e koyduğu Samsung'un belkide Android'e de koyacağı, HereMaps'ı lisanslarsa Nokia'dan (HereMaps halen Nokia'nın) navigasyon problemini kökten çözer. Kabul etsin herkes en iyi navigasyon Here Maps. iP6 çıktı, iOS8 çıkacak halen navigasyon yok adam gibi. Zaten toplama model yoluna girdin artık yavaştan (yakında işlemcileri de qualcomm'dan veya ti'den alırsa şaşırmam. ip6 ve ip6+'nın gsm, gps, wifi çipi qualcomm'dan alınma, bt kendisinin sadece. bundan önceki serilerde kendi mimarisi samsung üretimi olan çipler vardı, herneyse...) yazılımada yap bişeyler.
 
kahraman333333

kahraman333333

Üye
güvenlik sorusunu deneyerek almaları imkansız çünkü bir kaç kez şifre yanlış girerse hesap otomatikman kapanır ve doğrulanmadığı sürece açılmaz.
benim hotmail adresime de girmeye çalışanlar olmuş. ben hesabı doğrulayana kadar 45 takla attım. eski attığım mailler, daha önceki şifrelerim falan bunların hepsini söyleyerek ancak geri alabildim.
bunlar çok yakın kişiler dostum yani nerdeyse kate uptonun falan üm herşeyini biliyorlar
 
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
Belgeselini izlemiştim Steve Jobs öldükten kısa bir süre sonra, röportajlarda iPhone 3 e evet cep bilgisayarı diyorlardı. Teknoloji ne kadar hızlı ilerliyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
Bence Apple eskiden olduğu gibi google ile harita servisinde anlaşmalı olarak devam etmeli.Her ne kadar güncelleselerde şuanda apple ın harita servisi google maps den epey uzakta.
 
fk555897

fk555897

Üye
Hatalar giderildikten sonra satışa sunacaklar ama satılan telefonlar ne olacak? Daha doğrusu hiç teslim edilen telefon oldu mu?
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Hatalar giderildikten sonra satışa sunacaklar ama satılan telefonlar ne olacak? Daha doğrusu hiç teslim edilen telefon oldu mu?
şuan 6 ve 6+ hiç teslim edilmediki sadece ön sipariş alınmadı mı :hmmm eğer dağıtıldıysa bile geri toplar apple
 


Üst Alt